Nass

oke, wat houdt die nieuwe software dan in?

totaal nieuwe inhoud van de testen? of draaid dezelfde software nu op een beter systeem?

gr stan
 
Ik wacht nu al een twee maanden op een uitnodiging van de NLS. Ik heb laatst nog gebeld en ze vertelden me dat ze het erg druk hadden met het aantal aanmeldingen. Het kon nog wel een maand duren voordat ik wat zou horen:(
 
ook andere testen, van klasgenoten die de nieuwe nass-software getest hebben hoorde ik dat het toch wel een stuk pittiger was dan de oude test.
 
Zijn er mensen die vóór de kerst de NASS hebben gedaan? Of maybe mensen die op korte termijn het zweethok in moeten :D?

Grt PHABC!
 
Last edited:
Ik ben misschien van plan om bij de NLS de selectie te gaan doen en ik heb op hun pagina gekeken en heb me een betje geinformeerd maar ik vind niet echt duidelijk wat de kosten zijn van de selectie!! Er staat wel iets van 340 € of zoiets, moet je dat zelf betalen of doet de school dat?? En wat is de prijs van de hele opleiding??
 
De kosten voor de selectie moet je gewoon zelf betalen... Weet niet precies meer wat dat bij mij was, in ieder geval wel een 3 cijferig getal ja!

Verder kun je voor de opleiding uitgaan van 102.000 euro + overige kosten zoals vervoer/woning/kosten die je maakt in Portugal e.d./rente die je bij je lening kan optellen...
 
De prijs van de selectie ligt rond de 700e ( ik geloof 695 en is inc medical). Het klopt dat de NLS een wachtrij had voor de selectie. Er was vertraging door het instaleren van de nieuwe software. Deze info is van een open dag van twee weken geleden.
 
Ik ben misschien van plan om bij de NLS de selectie te gaan doen en ik heb op hun pagina gekeken en heb me een betje geinformeerd maar ik vind niet echt duidelijk wat de kosten zijn van de selectie!! Er staat wel iets van 340 € of zoiets, moet je dat zelf betalen of doet de school dat?? En wat is de prijs van de hele opleiding??

Het zit zo,

De totale selectie van de NLS bestaat uit een Nass test en een Medisch onderzoek. Het bedrag van deze twee testen samen bedragen ongeveer €740,-
Als je niet door test 1 komt de nass test betaal je maar de helft dus €370,- Mocht je allebei de testen halen dan zijn de kosten voor je €740,-
 
kosten NLS keuring

kosten NLS keuring

de kosten voor de NLS keuring in Hoofddorp kost €695,00. dit is incl medical.:radar:

Het zit zo,

De totale selectie van de NLS bestaat uit een Nass test en een Medisch onderzoek. Het bedrag van deze twee testen samen bedragen ongeveer €740,-
Als je niet door test 1 komt de nass test betaal je maar de helft dus €370,- Mocht je allebei de testen halen dan zijn de kosten voor je €740,-
 
NASS op 9 februari

NASS op 9 februari

ik moet op 9 februari a.s.

er is net een nieuw NASS apparaat.

heeft iemand daar al ervaring op???

wil graag wat meer weten en tips krijgen.

gr.
Barry:radar:

Zijn er mensen die vóór de kerst de NASS hebben gedaan? Of maybe mensen die op korte termijn het zweethok in moeten :D?

Grt PHABC!
 
Jaa dat zou ik ook graag willen weten of er al iemand ervaring heeft met het nieuwe apparaat. Ik heb net het boekje binnen gekregen van de NASS, dit zijn de dingen die worden getest:

- Numerical Ability
- Verbal Field Independence
- Physich en Mathematics
- Spatial Orientation
- Multiple Tasking and Workload
- Memory
- Engelish Proficiency Check
- Perception
- Eye Hand Foot coordination

Er zullen dus wel een stuk meer testen zijn dan de 4 die er eerste waren. Weet iemand hier iets over? En over die Englisch Proficiency Check, hoe gaan ze dat doen? hoe gaan ze je engels testen? dat staat niet in het boekje..

Ik hoop dat iemand hier wat antwoorden op zou kunnen geven!

Gegroet.
 
Hai allemaal!
Het is alweer een jaartje geleden sinds mijn afwijzing bij de KLS dus ik heb nu VWO er maar bijgedaan en ga het nu proberen bij de NLS..
Mijn afspraak voor de NASS wordt overigens nog ergens deze week ingepland. (weten jullie ook weer hoe het er voor staat ;) )

Maar goed, ik zie dat veel mensen naar oefen sites/programma's vragen en ik had wel een aardige site gevonden die ik hier nog niet echt ben tegengekomen.. Met name de Practice coordination and fast thinking is volgens mij goed om mee te oefenen(je hebt wel een joystick o.i.d. nodig. (ook het snel hoofdreken programma is handig (één van de punten waar ik mee door de mand viel... integraal opstellen van een omwentelingslichaam geen probleem maar een simpele breuk vereenvoudigen lukte me niet...) nou heb ik al meerde malen gelezen dat de er bij de NLS minder gekeken wordt naar hoofrekenen.

Maar goed:
de link : http://home.wanadoo.nl/tjeerd.schouten/English/downloads/downloads 2.htm

さようなら
と私はあなたのNLSでみんなすぐに見てほしい !
 
hoe is de NASS gegaan

hoe is de NASS gegaan

Hoi Tjeerd,

hoe is de NASS deze week gegaan en kun je mij er wat van vertellen. ik moet maandag 9 februari dus je zou me een plezier doen om mij wat te briefen.

hoop wat van je te horen.

ik wil ook wel bellen want dat praat wat makelijker.

mijn nummer is

05757573309

gr.

Barry:radar:

空ゲル;179551 said:
Hai allemaal!
Het is alweer een jaartje geleden sinds mijn afwijzing bij de KLS dus ik heb nu VWO er maar bijgedaan en ga het nu proberen bij de NLS..
Mijn afspraak voor de NASS wordt overigens nog ergens deze week ingepland. (weten jullie ook weer hoe het er voor staat ;) )

Maar goed, ik zie dat veel mensen naar oefen sites/programma's vragen en ik had wel een aardige site gevonden die ik hier nog niet echt ben tegengekomen.. Met name de Practice coordination and fast thinking is volgens mij goed om mee te oefenen(je hebt wel een joystick o.i.d. nodig. (ook het snel hoofdreken programma is handig (één van de punten waar ik mee door de mand viel... integraal opstellen van een omwentelingslichaam geen probleem maar een simpele breuk vereenvoudigen lukte me niet...) nou heb ik al meerde malen gelezen dat de er bij de NLS minder gekeken wordt naar hoofrekenen.

Maar goed:
de link : http://home.wanadoo.nl/tjeerd.schouten/English/downloads/downloads 2.htm

さようなら
と私はあなたのNLSでみんなすぐに見てほしい !
 
Barry, hoe is je test gegaan? Ik hoop voor je dat je droom nog in leven is. Nu jezelf de ervaring hebt met de Nass, zou je alle mensen die na jou ook nog de test moeten doen van wat informatie willen voorzien?
 
Back
Top