Waar is dit restaurant ?

Beetje veel vliegtuigen en een VEEL te groot veld voor Hilversum bij nader inzien
 
Dan zeg ik EHTW, oftewel het wonderschone Twenthe!!!!

Het veld waarvan ik hoop dat het snel weer open gaat voor ALLE vliegtuigen die er maar kunnen landen, en dat er een operator op komt die niet zijn hoofd in zijn **** heeft zitten en nette prijzen rekent als landingsgeld, daar reken ik dan voor het gemak de EHGG prijzen ook maar onder.

En geen "mandatory handling fee" dat blokje leg ik zelf wel voor het wiel!

Heb er meer dan 8 jaar met heel veel plezier gewerkt!!! Zou er zo weer willen zitten.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Neen, niet Hilversum en niet Twenthe.
Hoezo Twenthe trouwens, daar heb ik nog nooit een terras gezien, niet voor en niet na WW2.:haha:
Hint, de foto is genomen in 1937.

Cheers
Art
 
Voor de algemene info, op Twenthe is wel een terras, kijkt uit op de baan 11-29 en dan met name op de kop 29.

Art kan je ook vertellen wanneer in 1937?

Groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited:
Het lijkt er op dat de foto gemaakt is tijdens het zweefvliegkamp in 1937 op vliegveldTeuge, waarbij ook Z.k.h. Bernard aawezig is geweest:naund:


:radar: André :radar:
 
And, Teuge it is.

Andre has the floor, for the next 24 hours.

Zijn er verder nog Airworkers die op de Grunau Baby, glijhoek 1:10, hebben gevlogen?

Cheers
Art

(Ome Art, wat was een sliplanding?)
 
En hier is er weer één, ook weer niet te makkelijk, niet in Duitsland dus het zal wel even duren:)



Groeten

:radar: André :radar:
 
dash8pilot,

dash8pilot has the floor, Verona "Boscomantico" is het om precies te zijn, je hebt namelijk ook nog Verona/Villafranca "Valerio Catullo" dat is het grote veld.

dash8pilot mag ik vragen hoe je er achter gekomen bent? Dit ging namelijk wel erg snel! Had ik niet verwacht. Succes met de volgende opgave.

:radar: André :radar:
 
Vooruit dan:

Een foto van het terras en, om het niet al te moeilijk te maken, een foto van het uitzicht vanaf het terras...
 

Attachments

  • bar.jpg
    bar.jpg
    66.7 KB · Views: 0
  • uitzicht.jpg
    uitzicht.jpg
    58.7 KB · Views: 0
Geen idee waar (nou ja, een beetje naar het zuid-westen van hier dan denk ik...) maar wat een gave plek en wat een mooi veld zeg!
 
Traben-Trarbach/Mont Royal— EDRM, Rheinland Pfalz, Duitsland.
De rivier is de Moesel.

Helaas geen extra punten voor het type vliegtuig want zweefvliegtuigen lijken voor mij allemaal op elkaar. Maar het bier is duidelijk Bitburger! :biertje:
 
Traben-Trarbach/Mont Royal— EDRM, Rheinland Pfalz, Duitsland.
De rivier is de Moesel.

Helaas geen extra punten voor het type vliegtuig want zweefvliegtuigen lijken voor mij allemaal op elkaar. Maar het bier is duidelijk Bitburger! :biertje:

Jep, helemaal goed..:biertje:

Ben er paar weken geleden geland op de eerste dag van de Euroglide. Inderdaad schitterend veld en... jawel.. Bitburger!

The floor is yours!
 
nieuwe challenge

nieuwe challenge

Nieuwe challenge:
Bijgaande twee foto's van een restaurant waar ik nog wel eens naar toe zou willen vanwege de, zo lijkt het althans, mooie omgeving. Hint: het is weer in Duitsland.

restaurant1.jpg

restaurant2.jpg
 
Back
Top