Waar is dit restaurant ?

Maar eens een lastige dan.
Er zijn denk ik niet veel mensen op dit board die dit herkennen.
Alhoewel er wel een paar hints zijn die het iig. ietsjes makkelijker maken.
 

Attachments

  • MigNowACafe.jpg
    MigNowACafe.jpg
    59.5 KB · Views: 0
  • Mig21WasOwnedByIraqis.jpg
    Mig21WasOwnedByIraqis.jpg
    47.8 KB · Views: 0
Ik ben er nog nooit geweest, dat weet ik wel zeker. Maar de MiG, het zand, en de vlag op de staart doen mij vermoeden dat het ergens in Irak is :p
 
Last edited:
Nee, het is niet Baghdad. We zitten al wel in het juiste land.


PS. Art. Volgens mij moet je ingelogd zijn om de foto's te kunnen zien.
 
@ zandhaas.

Shockcooling was me even voor. Ingelogd of niet maakt niet uit. Ik krijg steeds een fout melding als ik op de link klik.
Wellicht een tip, ook naar toekomstige deelnemers, plaats de foto's via "imageshack", gaat altijd goed.

En, zandhaas, ik begrijp dat we in Iraq zijn en er is een Mig?. Dus probeer imageshack even, dan kan ik meedoen. Heb wel wat Migs gezien daar.

Cheers
Art
 
Ahum, waar het ook is, mij zul je er niet snel zien.
Ik zoek me suf naar die knakkers van de "valet parking" en ik zie ze maar niet.
I'll take a raincheck for this place.
 
Jammer brakes, het is niet Tallil, alhoewel dat wel een goede gok was.

Onderstaande foto's zijn wel in Tallil gemaakt, thread drift, maar ik vind ze toch de moeite waard om te posten.








Hint voor het cafe: het is in het noorden van het land.

Nog een dagje dan. Als het juiste antwoord er dan nog niet is, is het open house.
 
Hallo, komt Art net naar de fotos kijken, is het al gelopen.
Kirkut, Balad Air base.
Nou, ik ben daar geweest, 2005, maaar deze “contraptie” heb ik niet gezien.

B.R. heeft het dan wel geraden, want zeker weten deed hij het niet, maar dat is niet de quintessence van de quest.
Er naar raden is niet genoeg. Men moet positief poneren waar het restaurant is en waarom het daar is en niet ergens anders. Er naar raden is flawed.
Daarbij nog de opmerking dat we het over restaurants hebben, waar dorstige en hongerige lieden zich kunnen laven in aangename atmosferen. De door zandhaas aangehaalde barbeque pit in een war zone voldoet niet geheel aan de norm.

OK dan, even de rules aanscherpen.
- Restaurant annex bar met vliegtuig, in of buiten het gebouw.
- Hoeft niet op een vliegveld te zijn, zie boven, maar wel thematisch.
- Je moet er op zijn minst een Gin Tonic kunnen drinken en een Steak kunnen eten.
- Het moet wat substantie hebben, een ondersteboven liggende Piper Cub met een bier tap will not cut it.
- Belangrijk, het moet publiek toegankelijk zijn.

Dan, degene die de floor heeft, 24 uur om de quest te plaatsen, kan dat niet, komt voor, dan ,of, declare open house, of na 24 uur is het automatisch open house.

Plus, als er na 24 uur nog geen goed antwoord is gekomen, elke 24 uur een hint.
Als na 72 uur nog geen oplossing, verteld de poster waar het was en plaatst een nieuwe quest, of, indien gewenst, declareerd open house.
Zo, we kunnen verder, B.R. has the floor, as per today, rules will apply.

Cheers
Art

Ps, zandhaas, heb je bij Falcon gevlogen?
 
heb geen passende foto op de harde schijf van deze laptop die ik "on the road" mee sleep, misschien pik ik morgen wat van de home PC

wel een teaser, een F-4 wing tank in gebruik als ijsbak met goedkoop maar erg koud Duits Bier, in de loop van het feestje werden er wat vliegers in gemikt:

dsc03057xd5.jpg


 
Last edited:
Back
Top