Waar is dit restaurant ?

Zo zie je maar weer, Shockcooling kan het niet altijd gegoogled krijgen.
Het was een mooie Andre, en dat is ook het leuke van dit topic, je komt nog eens ergens zonder er geweest te zijn.
The Floor is aan Loco gegeven, niet geheel volgens de regels, want, als de winnaar geen alternatief heeft declareerd hij , "open house", maar voorruit, Loco heeft 48 uur om de volgende challenge te plaatsen. zoniet, word het "open house"

Damit ales seine ordnung hat.

Cheers
Art
 
Geen plaatje beschikbaar momenteel en om bij de rules of the game te blijven bij deze:

Open House !

ps André & Eclipse; hoort bij dat mooie plaatje ook een leuk verhaal ?
 
Loko,

Ik kan niet zeggen dat ik er een mega verhaal bij heb, maaaarr in het restaurant op het veld heb ik een schnitzel gegeten die in mijn persoonlijke top 3 komt. Misschien wel op de 1e plaats.

Als je op de homepage kijkt kan je zien wat voor geschiedenis het veld heeft. Het is 65 jaar geleden nog een test veld geweest voor de toenmalige Dornier fabriek.

Link

Later heeft de Franse luchtmacht er nog jaren gezeten, en dat is nog goed te zien aan de gebouwen die er nog staan.

Lekker lange baan waar alles naast elkaar lekker rondvliegt, Motorvliegen, zwevers en een Citation allemaal binnen 10 minuten aan de grond en zonder problemen. De baan is ook lekker lang en de omgeving erg mooi. Ik heb nog wel wat meer foto's. Misschien kan ik er een paar op Imagashack zetten en doorlinken.

Ik hoop dat de volgende weer leuk word :) Als het te lang duurt zet ik er zelf nog wel even een op.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Zie dat het nog steeds open house is, dus hier een makkie.

my.php




Cheers
Art
 
Nou, toch niet zo moeilijk dus... SpecialJ, you have the floor!

Leuk trouwens dat je na bijna vier jaar een bericht post!!
 
Last edited:
Twee bericht

Twee bericht

Dankje Gonna,... de vlag op jou afbeelding was die van de staat Arizona. Vervolgens is de halve naam van het restaurant "winds." That did the trick...

Hier mijn foto,... vrij beroemd restaurant ben ik bang, daarom heb ik de naam ff weggegummed met paint om het jullie niet al te makkelijk te maken.



good luck
x
 
Sir Arthorizon, the floor is open... mijn creativiteit is op. Ik zal eerst meer moeten zien van de wereld, en als de tijd daar is zal ik jullie wederom verblijden met mijn hersenspinsels....

X
 
Loko,

Ik kan niet zeggen dat ik er een mega verhaal bij heb, maaaarr in het restaurant op het veld heb ik een schnitzel gegeten die in mijn persoonlijke top 3 komt. Misschien wel op de 1e plaats.

Dan heb je natuurlijk nog niet de schnitzel van EL Stevo tijdens de BBQ op....???

hahahahahah
 
Back
Top