Niet te Vertrouwen....wie?

Heb jij thuis televisie? Betwijfel het. En ik weet zeker dat er geen magnetron in je keuken staat. :)
Klein beetje appels/peren natuurlijk, maar wanneer het gaat om zaken in abonnementsvorm of waar je zoals FOLBERTS aangeeft langere tijd aan vast zit, kan het geen kwaad om zaken zoals algemene voorwaarden e.d. door te nemen.

Je bevestigt met deze uitspraak dat je er dus van uit moet gaan dat er bij de aankoop van een financieel product een adder onder het gras voor jou kan zitten. Bij de aankoop van producten zou je er van uit moeten gaan dat de verkoper het je verkoopt, omdat jij er ook beter van wordt ... maar dat is tegenwoordig een naief standpunt.:traantjes

Nee joh, gewoon blanco velletje inleveren met slechts je handtekening onderaan, dan komt de rest wel goed :yeehaa:
 
Vrouwen zijn niet te vertrouwen nee, echter 5% wel dus je moet wel goed zoeken! ;)
 
Als je maar niet te duur bent. Ben al 3 keer genaaid bij een keukenzaak......

Kom je op de BBQ??

Beste El Stevo,

Zoals je begrijpt vind ik natuurlijk niet dat ik te duur ben. Jammer dat je al 3 keer een negatieve ervaring hebt gehad bij een keukenzaak. Ik ben bang dat je toen bij een een of ander keten langs bent geweest. Er zijn nog steeds nette bedrijven hoor.

Ik ben er niet op de BBQ, maar op het Midzomer Event op EHMZ kun je me treffen op de presentatie van mijn bedrijf. Ik stuur zo wel een PM.

Mvg.


Rudy
 
Vrouwen zijn niet te vertrouwen nee, echter 5% wel dus je moet wel goed zoeken! ;)

laten we dan zeggen dat ik daarbij hoor :p en niet onder de niet te vertrouwen vrouwen categorie val... :p
 
Beste El Stevo,

Zoals je begrijpt vind ik natuurlijk niet dat ik te duur ben. Jammer dat je al 3 keer een negatieve ervaring hebt gehad bij een keukenzaak. Ik ben bang dat je toen bij een een of ander keten langs bent geweest. Er zijn nog steeds nette bedrijven hoor.

Ik ben er niet op de BBQ, maar op het Midzomer Event op EHMZ kun je me treffen op de presentatie van mijn bedrijf. Ik stuur zo wel een PM.

Mvg.


Rudy

Check......
 
laten we dan zeggen dat ik daarbij hoor :p en niet onder de niet te vertrouwen vrouwen categorie val... :p

Tja, dat zeggen ze natuurlijk allemaal....daarom zijn ze niet te vertrouwen!:duh::kerst:
 
echt jonge... hoe maak je mij gek hier :p
ik kan er echt slecht tegen als jongens zo zielig lopen doen over vrouwen...
 
Ik kan er slecht tegen als mijn vrouw alweer zeurt om weer een nieuw paar schoenen te kopen! :grijns:
 
echt jonge... hoe maak je mij gek hier :p
ik kan er echt slecht tegen als jongens zo zielig lopen doen over vrouwen...

Ik kan er slecht tegen als meisjes nog geen vrouwen zijn en dit aan hun manier van "Hyveriaanse" spellen valt op te maken.

FD
 
Wouter Bosnicht. Oja, Mabel is nu directeur van een denktank, whaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Moet niet gekker worden.
 
Back
Top