Piloot gezocht voor interview/werkstuk

mikeysz

New member
hallo.

ik zal me als eerst even voorstellen ik ben Mikey van Roessel 19 jaar en kom uit het Brabantse Oisterwijk.

Voor een Werkstuk ben ik opzoek naar iemand waarvan ik een interview kan afnemen.


het liefste een piloot of piloot in opleiding.

het interview kan voor mij persoonlijk, over de mail of over msn.

met vriendelijke groet,

Mikey van Roessel

E-mail: mikeyvanroessel@live.nl
Msn: mikeyvanroessel@live.nl
 
Als je niet alleen KLM'mers wilt moet je toch eerst dat logo eens weg halen :grijns:

Wat voor dingen wil je allemaal weten?
 
ja en hoe vaak ik nog bij jou op de jump door Egypte mag reizen ;)

whahaha

Maar mikey, wat wil je zoal weten? Ik wil je misschien wel helpen.
 
Beste mensen doe geen moeite, deze persoon doet ook geen moeite om gemaakte afspraken te onthouden, nogal een waste of time.

Groetjes
 
Well dan wordt het zo'n geroddel niet? Maargoed, na een paar keer op msn contact te hebben gehad hebben we een msn afspraak gemaakt voor een middag. Dus ik blijf thuis op mijn enige vrije middag die week. Komt de beste man niet opdagen, vette bugger dus. Spreek ik hem er de volgende keer op aan vond meneer dat ik niet zo aardig was en maar niet zo'n toon tegen hem moest uitslaan. Dus tja, het is een beetje jammer geweest om voor zo'n dude een vrije middag op te geven.
 
Well dan wordt het zo'n geroddel niet? Maargoed, na een paar keer op msn contact te hebben gehad hebben we een msn afspraak gemaakt voor een middag. Dus ik blijf thuis op mijn enige vrije middag die week. Komt de beste man niet opdagen, vette bugger dus. Spreek ik hem er de volgende keer op aan vond meneer dat ik niet zo aardig was en maar niet zo'n toon tegen hem moest uitslaan. Dus tja, het is een beetje jammer geweest om voor zo'n dude een vrije middag op te geven.

ach, we moeten toch wat te lullen hebben in de cockpit?;)

beetje jammer idd....
 
Internet predators ? Zowiets....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DQwo4hiwRSA&eurl=http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?p=147985[/youtube]
 
Last edited:
Back
Top