KLS Selectie PO2 - deel 2

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
Heb al erg veel gehad aan dit forum en de kennisbank.
Heb mede daardoor mijn PO I gehaald :D
Nu aankomende maandag 21ste PO II in Houten:(
Best een beetje zenuwachtig eigenlijk.
Zijn er nog meer mensen hier die maandag aanwezig zijn?

Ik had nog ff een vraagje over de levenbeschrijving.
Is het de bedoeling dat je een verhaaltje opschrijft van geboorte tot nu zeg maar.
Of echt meer een verhaal van dit ben ik en dit is mijn omgeving?
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
Heb al erg veel gehad aan dit forum en de kennisbank.
Heb mede daardoor mijn PO I gehaald :D
Nu aankomende maandag 21ste PO II in Houten:(
Best een beetje zenuwachtig eigenlijk.
Zijn er nog meer mensen hier die maandag aanwezig zijn?

Kun je ons nu ook zo enthousiast vertellen of je PO2 gehaald heb?:D
 
Net mijn PO1 gehaald. 23 juni heb ik mijn PO2! is pas over 5 weken maar aangezien ik tussendoor afstudeer kon het niet eerder. Als er t.z.t. andere zijn die het ook dan doen hoor ik het graag!
 
Ik zit al een tijdje mee te lezen op dit forum, erg handig voor de voorbereiding! Heb deze week P02 gehaald, wat een goed gevoel geeft dat! Een vermoeiende dag maar ook best leuk. Bovendien ook lol gehad met de andere kandidaten. Helaas van de 4 mensen 2 afgevallen
Wat wij hebben gedaan:
- groepsopdracht met het ontwikkelen van een eiland
- Vragenlijsten
- Rollenspel
- Interview
- In de goede volgorde parkeren van vliegtuigjes in de hangar (die vond ik erg lastig, meer mensen met die ervaring?)

De brief van de KLS is al binnen en over twee weken naar de GVSS. Heb er zin in!

@MJD: succes met PO2, volgens mij heb ik samen met jou PO1 gedaan, ik kom uit het dorp aan de overkant van het water ;)
 
eey stripe,

Gefeliciteerd!
Waar heb jij je PO2 gedaan? Ik in houten, hier heb ik echter het rollenspel en het parkeren van vliegtuigjes niet gehad, is dit nieuw bij selectie van KLS?
Ik volg KLS niet meer helemaal want ben na cova afgevallen.

Groeten
 
Ik ben ook in Houten bij het IAP geweest. Ook ik heb beide onderdelen niet gehad.
Succes met je Gvss over twee weken.
Plezier, goed concentreren, op je top presteren en goede wil tonen bij het krijgen van je feedback op je presteren zijn wat mij betreft de belangrijkste zaken bij dat weekje stressen :)

Succes!
 
In Den Haag heb ik die onderdelen ook niet gehad (feb 08). Zal wel een nieuwe toevoeging zijn dan!
 
Hee!

Ik weet niet of het toevoegingen zijn maar ik kan er wel wat over vertellen.
Vrijdag 30 mei had ik het.

Het rollenspel borduurt voort op het bedrijf waar je manager was bij de groepsopdracht. Een klant heeft een akefietje gehad met iemand die in jou bedrijf stage loopt. Een psycholoog speelt de stagaire waarmee je het gesprek voert en een oplossing moet vinden voor zowel klant als stagaire.

vb: - Auto-verhuur-bedrijfs-manager :)P) Klant had lekke band, kwam dit enigzins boos vertellen aan je stagaire die vervolgens niet klantvriendelijk reageert. Inmiddels verwacht de klant korting en een excuses van je stagaire.
Nu moet je dus je stagaire helpen want die zit hier redelijk mee, maar ook de situatie oplossen.

Vliegtaxi: een soort spelbord met allemaal banen en vliegtuigjes. De vliegtuigjes moeten in de hangar worden gezet zonder te botsen en in de goede volgerde. De volgorde krijg je op een briefje en vervolgens moet je zo snel en met zo min mogelijk stappen de boel voor mekaar krijgen.
Praktisch inzicht dus...

Ik heb een vraag mbt de volgende onderdelen, maar had gehoord dat de kls hier ook meekijkt.. het is misschien niet helemaal slim om zo open te gooien heeft iemand een tip?

groeten
 
Ja toes, dat klopt. Er is genoeg informatie te vinden.

Het gaat hierbij meer om meningen van anderen en wat zij zouden doen.. en nee het is nog niet eerder aan de orde te gekomen.
 
ph4 je kan mij een pm sturen als je wilt, daarnaast ph4 is niet je echte naam, ze zullen dus nooit weten wie jij nou bent. Maar pm sturen mag altijd en die kan de KLS niet leze:)
 
@MJD: succes met PO2, volgens mij heb ik samen met jou PO1 gedaan, ik kom uit het dorp aan de overkant van het water ;)

Stripe!! Ja dat was ik ;-).. PO2 heb ik ook gehaald!! Ben met een ruimvoldoende door naar het GVSS.. Nu nog even op de brief wachten waarin ze met de datum komen. Ik ga ook in juli nog op vakantie (die al geboekt is etc) dus hopelijk komt het allemaal uit en anders verzetten :)..

Succes iedereen met PO2! ik vond het echt heel erg meevallen! En het klopt inderdaad dat je tegenwordig ook een rollenspel doet en het praktischinzichtspel met de vliegtuigjes in de juistevolgorde naar de hangar brengen. Op naar het GVSS!! Ik vroeg me daarover nog een onzinnig ding af :p... hoe veel pag. is dat blauwe boekje eigenlijk? Voor de beeldvorming haha... Verder weet ik volgens mij al wel wat ik kan verwachten op de GVSS met alle info die hier op de site gegeven word ;)
 
Heej hallo, net nieuw hier op de site trouwens, heb vandaag met MJD hierboven po2 gedaan ook ik ben door. op naar de GVSS dus. misschien weer samen met bovenstaande.
 
Stripe!! Ja dat was ik ;-).. PO2 heb ik ook gehaald!! Ben met een ruimvoldoende door naar het GVSS.. Nu nog even op de brief wachten waarin ze met de datum komen. Ik ga ook in juli nog op vakantie (die al geboekt is etc) dus hopelijk komt het allemaal uit en anders verzetten :)..

Succes iedereen met PO2! ik vond het echt heel erg meevallen! En het klopt inderdaad dat je tegenwordig ook een rollenspel doet en het praktischinzichtspel met de vliegtuigjes in de juistevolgorde naar de hangar brengen. Op naar het GVSS!! Ik vroeg me daarover nog een onzinnig ding af :p... hoe veel pag. is dat blauwe boekje eigenlijk? Voor de beeldvorming haha... Verder weet ik volgens mij al wel wat ik kan verwachten op de GVSS met alle info die hier op de site gegeven word ;)

Pagina of 20 ofzo? stelt echt geen ruck voor hoor serieus...
 
Pagina of 20 ofzo? stelt echt geen ruck voor hoor serieus...

lol oke.. stelt indd dan niet heel veel voor, op t HBO moest ik boeken van 600 pagina's kennen voor een toets :p en dat lukte me ook :biertje: Succes Thijmen en misschien tot de GVSS ;-)
 
't gaat hierbij dan ook meer om de uitvoering he ;)

dat boekje is goed te begrijpen iig

Hallo ik ben nog vrij nieuw op airwork.nl dit is namelijk pas mijn 2e berichtje,

Over een aantal weken neem ik deel aan PO1 te Den Haag voor de KLS.
Misschien een beetje te voorbarig; maar ik lees op deze thread dat het blauwe boekje t.b.v. de GVSS uit 20 bladzijden bestaat. Is dit waar?
En hoe zit het met de begrijpbaarheid van het desbetreffende boekje , moet je echt een semi-einstein zijn om het boekje te begrijpen?


Voor eenieder die net als mij bezig is met de selectieprocedure; veel suc6!
 
Back
Top