Wat wij missen uit NL !

Deed me meer herinneren aan Adam Curry, die in de tijd dat ie in amerika woonde in een interview op de vraag welke typisch nederlandse dingen ie mistte shoarma als antwoord gaf, maar ik begrijp het prima, als je dronken bent en het 3 uur 's nachts is heeft je lichaam er gewoon behoefte aan!:D
 
dineren en drankjes doen langs de gracht...
Is ook lekker te doen in Austin, San Antonio, Boston, NY City, ongeveer overal in FL, en ga zo maar door. Maar een terrasje pakken in hartje winter is veel leuker in Nederland :biertje:
 
Zo'n beetje het enige wat ik mis zijn relaxte "normale" politie agenten.
Normale mensen waar nog mee te praten valt, niet die cholesterol bollen of steroid rage gewichtrukkers die ze hier in FL hebben.
Valt niet normaal mee te praten met die gasten.
Florida Highway Patrol zijn helemaal de ergste.

Ach, het resultaat is wel maar 1 speeding ticket in 9 jaar.
Was wel een goeie trouwens, 105mph in een 70 zone.
 
Jupiler bier!

@ Imo, jammer dat er tegenwoordig zo veel flitspalen komen.. Die 105 in een 70 zone, mocht je mee met de agent?
 
Zo'n beetje het enige wat ik mis zijn relaxte "normale" politie agenten.
Normale mensen waar nog mee te praten valt, niet die cholesterol bollen of steroid rage gewichtrukkers die ze hier in FL hebben.
Valt niet normaal mee te praten met die gasten.
Florida Highway Patrol zijn helemaal de ergste.

Ach, het resultaat is wel maar 1 speeding ticket in 9 jaar.
Was wel een goeie trouwens, 105mph in een 70 zone.
Kom net terug uit NY,NY maar daar vond ik de cops een stuk beter te doen dan in FL. In FL surf je ze bijna niet aan te spreken zonder het risico te lopen een nightstick in je nek te krijgen, terwijl de weinige keren dat ik in NY een agent aansprak, deze bijzonder vriendelijk en behulpzaam was. Misschien zijn de cops in FL dat ook wel, maar die hebben zo'n uitstraling van "don't ya be comin' closah boy, or I WILL have to shoot ya..."
 
Flitspalen en trajectcontrole kennen we nog niet. Wel roodlichtcamera's. Die krengen schieten als paddestoelen uit de grond
 
Flitspalen en trajectcontrole kennen we nog niet. Wel roodlichtcamera's. Die krengen schieten als paddestoelen uit de grond

Toch wel! Ik weet een paar sets met flitspalen rondom Prescott, AZ . . .

En toen ik in dat gebied 70mph reed waar het maar 35 mocht zijn, was een vriendelijk lachje en een Nederlands paspoort genoeg om de erg relaxte agent te overtuigen toch maar geen boete uit te schrijven :)
 
Back
Top