N.A.S.S. Selectie + Leerwerk

Ach, mochten ze iets missen in het interview kunnen ze het nog altijd hier terugvinden:passed:

Haha inderdaad! Tenzij er dagelijks meerdere kandidaten langs komen op de NLS die de 100M sprint in zo'n 16 seconden af kunnen leggen. In dat geval heb ik niks gezegd!

Maar even zonder gekheid. Lil_Art, besef wel dat de verschillende opleidingen ook op dit board meelezen. Probeer geen details op Airwork te zetten die direct met jou in verband gebracht kunnen worden. Dit kan nooit in je voordeel werken.

Succes met het wachten op de uitslag en laat nog even weten of je er door bent.

Groeten
 
AANNGENOMEN!!!!
Zijn er nog mensen die ook de Flight Medical Check moeten halen of al gehaald hebben?
zo ja? waar kan je dit opgeven?

M.v.g.
 
Stel dat je bij de selectie van de NLS wordt afgewezen, heb je dan de mogelijkheid om later nog eens aan de selectie deel te nemen? (Bij de KLS kun je het na 4 jaar nog eens proberen)

Natuurlijk ga ik niet uit van een eventuele afwijzing, maar hetr is nooit verkeerd om vooraf met alles rekening te houden.

Alvast bedankt voor jullie reactie!;)
 
Gefeliciteerd kleine Art, over een x aantal jaartjes net zo schrijven als de grote he!

Hehe, dan mag hij nog wel wat jaartjes oefenen ben ik bang, want om de grootmeester te evenaren... Is meer nodig dan Art in de naam.

Natuurlijk gefeliciteerd met je aanname. De initiele medical klasse 1 heeft een slagingspercentage van zo'n 99% dus ik denk dat je statistisch gezien een grote kans hebt om die ook te halen!
 
Hey Lil_Art hoe is het gegaan met de Flight Medical Check? Maar wat bedoelde je met de begrippen Course en de Wind Angle Correction? Staan die in het boek?
 
op blz 27 en 39 van je NASS boekje, is belangrijk om te leren voor de 4e test; INFORMATION PROCESSING STRATEGIES!
Medische Keuring heb ik a.s. woensdag, dus dat moet nog gebeuren:p:
wanneer heb jij je keuring trouwens?
Alvast succes, het is te doen!:cool:
 
Haha, ik? Ik hoop het na m'n eindexamen op m'n 17e => over 2 jaar hoop ik! Had jij het niet geprobeerd bij KLS/EPST o.i.d.? Of meteen NLS?
 
Haha, ik? Ik hoop het na m'n eindexamen op m'n 17e => over 2 jaar hoop ik! Had jij het niet geprobeerd bij KLS/EPST o.i.d.? Of meteen NLS?

Gelijk bij NLS omdat NLS 1 van de beste scholen is, waar je terecht kan met wiskunde A1,2.
Anders moest ik (voor bv KLS) een deelcertificaat Natuurkunde en Wiskunde B gaan halen, en dat werd een beetje lastig;)
 
Haha, ik ga dit jaar NT kiezen als het me lukt. Volgende week donderdag heb ik een gesprek met mijn decaan. Als hij ermee akkoord gaat kan mijn toekomst beginnen! Jij woont trouwens in Mijdrecht. Vlak bij mij! Ik woon in Utrecht :airforce: . Maar ik hoop dat je het haalt. Medische keuring is eigenlijk niet zo zwaar hier wordt gewoon gekeken of je wel het lengte oog etc dingen hebt. Of je gaat door of je gaat niet door. Voor de zekerheid wens ik je toch wel geluk! ;)
 
Lil_Art hoe ging je medische keuring? Hoop dat die goed is gegaan!
 
zeker! De dokter heeft geen problemen gevonden!
Nu alleen me 3 onvoldoendes wegwerken en me HAVO halen;)
 
Voorbereiding NASS

Ik zou jullie graag een paar vragen willen stellen m.b.t de NLS selectie:

- Zijn er op internet testjes/oefeningen te vinden die zouden kunnen helpen bij een goede voorbereiding?

- Is het 'nuttig' vooraf een proefles te nemen in een simulator?

- Zijn er misschien nog andere mogelijkheden van voorbereiding te bedenken?


Alvast bedankt! :)
 
Hallo Mensen,

Ik heb volgende week de selectie. Ik lees hier af en toe zaken over het hoofdrekenen. Waar moet ik dan aan denken? *+-/ ?

Groeten en alvast bedankt.
 
Ik mag morgen naar Hoofddorp voor het interview en N.A.S.S., heeft iemand nog wat laatste tips?
 
Heej alle airworkers,
Mag je bij test 3 (denk ik) van de nass, waar je bijv. in 90 sec. een bocht moet maken van 90 graden en 1800voet stijgen, eerst 50 sec 1800 voet stijgen en daarna 40 sec. 90 graden draaien???
 
Back
Top