PVS-->Portugal VLieger Selectie

Hoi, :cool:

Ik mag zondag 30 maart naar Evora, het is heel snel gegaan allemaal.. zat ik vorige week vrijdag nog in de Alsim voor de GVSS, heb ik 2 weken later, vrijdag 28 maart, al de PVS Briefing...
Kort vraagje: Met welke maatschappij wordt ik naar Evora geschopt?

Iemand nog tips/suggesties/opmerkingen/anekdotes :blabla: over de PVS week?

Groet, Dennis
 
Hoi, :cool:

Ik mag zondag 30 maart naar Evora, het is heel snel gegaan allemaal.. zat ik vorige week vrijdag nog in de Alsim voor de GVSS, heb ik 2 weken later, vrijdag 28 maart, al de PVS Briefing...
Kort vraagje: Met welke maatschappij wordt ik naar Evora geschopt?

Iemand nog tips/suggesties/opmerkingen/anekdotes :blabla: over de PVS week?

Groet, Dennis

ik ook 30 maart :D zie ik je de 28e bij de briefing ;)
 
Kort vraagje: Met welke maatschappij wordt ik naar Evora geschopt?

Hoezo, heb je vliegangst?? ;) :p hahah
Ik hoop jullie gauw te volgen binnenkort, dus laat die kist aub schoon :angel:

Heel veel succes daar en vooral genieten!
Flyz, Ottie
 
kleine update ivm mijn pvs; contact gehad met de arts op het cml, en ik moet nu gewoon in NL mijn vluchten afronden, aangezien 99% van de mensen met luchtziekte/bewegingsziekte er tijdens het vliegen van af komt. Dus geen kotscursus etc gelukkig ;) en met een beetje geluk met het weer en de drukte op Seppe voor de klas van April klaar!

Keep you posted!
 
@ Nickos,

dat is goed nieuws Nickos, hopen dat je begin april nog kunt pvs'en en dan de 21ste beginnen in Breda!
 
Nog iemand met een mooi verslag van hoe de PVS week is verlopen in Portugal?
Ben reuze benieuwd en kan niet wachten tot a.s. zondag 30 maart!

Groet, Dennis
 
@ nickos , ik hoop echt voor je dat het wer opklaart en dat je zo snel mogelijk je pvs hier kan afmaken! want At the moment met die sneeuw ziet het er niet echt lekker uit.

@ dennisvl

Dit is de hoofdreden dat ik geen verslag over de PVS te Évora heb gemaakt. Het zou mensen hier meer tegenwerken dan helpen als ik een verhaal ga schrijven over hoe ik de PVS heb ervaren. Jullie zijn mij niet, jullie zijn niet zoals welk ander lid hier op Airwork, jullie zijn jezelf, en dat is maar goed ook! Daar worden jullie uiteindelijk op geselecteerd en dat zal het bedrijf ook van ons vragen.

Groeten!

Zegt genoeg lijkt me;), en verder staan er hier in dit post al wat dingen over de belevingen in evora. Heel veel succes @ je pvs en ook ik hoop je snel te volgen!!
 
@ dennisvl


Zegt genoeg lijkt me;), en verder staan er hier in dit post al wat dingen over de belevingen in evora. Heel veel succes @ je pvs en ook ik hoop je snel te volgen!!

Als eerste: Bedankt! :biertje:

Ik heb het stuk citaat opgezocht en ik ben het volledig met je eens, dit even als goed bedoelde reactie:
Ik denk dat je, als je eenmaal bij de PVS bent aangekomen, soieso niet veel hebt aan de ervaring van anderen. Ik vroeg het ook niet met de doelstelling er iets van te leren, in die zin dat ik niet hoef te weten hoe moeilijk of makkelijk de vluchten werder ervaren, hoe zuur de opmerkingen van de instructeurs over kwamen of iets in die trent.
Wel vind ik het leuk om te weten in wat voor een omgeving ik terecht kom.
Natuurlijk, hier kom ik vanzelf achter en ik laat het me allemaal gebeuren, toch altijd leuk om van tevoren alvast iets meer te weten te komen. Net zoals je wat informatie over je nieuwe telefoon opzoekt, pre- en reviews leest van films e.d.
Zo was mijn vraag meer bedoelt...

Voor de rest niets meer - niets minder dan je goed recht ervoor te kiezen het niet te doen! No offence, totaal niet :airforce: ...

Zo, toch nog wat verricht op deze dinsdagmorgen... :stapelge:

Greetz, Dennis
 
Last edited:
Ik weet dat je het niet zo bedoelde, ik zat er ook nog aan te denken dat in de post te zetten, maar ik dacht dat het wel overkwam:p
p.s. Genuanceerde formuleringen zijn niet erg hoor;):p
 
Oke, prima, top :)...

Toen ik de eerste keer m'n bericht las waren vooral de eerste paar regels bot, dus daar heb ik wat 'nuance' in toegepast ;)...

Groet!
 
Pfoe ik begin toch te kriebelen dat ik bang ben dat ik straks nog 4 maanden extra op mn gat moet zitten met dit weer zo, wil echt graag in augustus beginnen dus hopen dat het snel lukt voor april.. 14 en 15 april introductie.. als ik nou volgende week of de week erop ergens kan vliegen ga ik uit mn dak.. dan moet het lukken!:D Nogmaals, keep you posted!

Cheers
 
Voor degene niet nog naar Evora moeten! hier een aantal tips van onze groep! ;)

1. Als Marco 1 vd hosten van het hotel er is, vraag hem wat je wilt weten! Hij weet de beste plekjes zeker te vinden in Evora voor eten/uitgaan/chille!
2. De bananenbar! geweldige bar als je ff wilt ontspannen in t weekend (of om te vieren dat je het gehaald heb offcours! ;))
3. Touareg (of hoe je t ook schrijft :p) hier kan je heerlijk chille met wat drinken en indien gewenst een waterpijpje (was mijn eerste ooit btw :p echt geweldig).
4. Probeer veel snacks bij je te hebben wanneer je naar het vliegveld gaat, je heb offcours je lunchpakket maar meestal heb je ff trek in wat zoets oid, je kent t wel... dat had ik iig!
5. De zon is erg relax, maar put je uit als je der lang in gaat zitten... doe dat dus nie voor je gaat vliegen ;)
6. Vind je het warm in het vliegtuig, zet dan gewoon je molentje aan, of doe je raampje open, jezelf relax voelen --> beter vliegen!
7. Je gaat het daar 1000x horen van die instructeurs... maar bij mij viel het kwartje pas echt toen ik het zelf doorhad... KIJK NAAR JE NEUSSTAND... voorbeeldje: bij uitrollen van een bochtje op koers N oid.. je kijkt op je koerstol wanneer je daar aankomt, je bepaalt wann je gaat uitrollen (herkenningspunt of aantal graden voor doelkoers) MAAR wanneer je begint met uitrollen, DOE DAT OP JE NEUS EN NIET OP JE KOERSTOEL... t klinkt heel logisch nu... maar in dat vliegtuig is het cruciaal!

dat zijn mijn dingentjes die ik zo 123 even kon bedenken! misschien is het luek voor jullie om wat foto's oid te zien... kite0001.hyves.nl heb ik een blog over portugal en een fotoalbumpje!

Overigens ben ik gelukkig door! 21 april begint voor mij het feest.... ik hoop (degene die gaan voor 21 april) op die datum te zien!

Greetz!
 
Last edited:
Hey Diana, ik wil best een persoonlijke ervaring schrijven met mijn indrukken/tips over portugal voor in de kennisbank!

Groeten DoubleU
 
Hey Diana, ik wil best een persoonlijke ervaring schrijven met mijn indrukken/tips over portugal voor in de kennisbank!

Groeten DoubleU

Persoonlijk of algemene tips zoals je in je andere berichten al gaf, is allemaal welkom! Je kunt zelf de tekst in de Kennisbank editten en aanvullen, net zoals de berichten op dit forum. Dank je!
 
Back
Top