PVS-->Portugal VLieger Selectie

Heel veel succes chef, en laten we hopen voor jou dat er in evora geen gehaktballen met pindasaus zijn! ;) want dan wil je niet in dezelfde kist zitten als "jeweetwelwie" in heeft gezeten :D

Good luck en uiteraard have fun jongens!
 
Tja de Nederlandse gehaktballetjes komen nou eenmaal waar ook de Nederlanders komen. Trouwens 'gehaktballetje' en ik komen elkaar tegen in Portugal.;) Dus dat word lachen voor het leven en natuurlijk serieus vliegen. Ik hoop echt dat wij allen de hoofdprijs halen.
 
Ik hoop het ook voor jullie, bij deze nog een x veel succes, en doe gehaktbal de groetjes van me daar in Evora ;)
Keep us posted he!
 
morgen voorlichting en zondag stap ik int vliegtuig naar Portugal!

ik zal morgen ff vragen hoe het zit als het weer nou niet meewerkt in Portugal, en het weer in NL slecht blijft, of je dan voor een 2e keer naar Portugal gestuurd wordt. :D
 
Een 2e keer naar Portugal is niet nodig. Je hebt aan 3 dagen goed weer genoeg en meestal lukt het sowieso wel om 4 vluchten te maken. Mogelijk moet je dan nog een vlucht hier maken, maar dat moet ook wel lukken.
 
ik zou gisteren naar soesterberg moeten en een brief ontvangen hoelaat ze me verwachten.. donderdag had ik nog geen brief dus ik denk ik bel maar even.. resultaat: Eric was van de lijst gestreept voor portugal 4 maart...

wachtend op volgende datum
 
Van harte makaveli, hoe is het met nickos afgelopen ? weet je dat? ivm die luchtziekte etc.
Ik wacht zelf nog steeds op antwoord van me sollicitatie papieren, haha dus nog een lange weg te gaan;)
 
Van harte makaveli, hoe is het met nickos afgelopen ? weet je dat? ivm die luchtziekte etc.
Ik wacht zelf nog steeds op antwoord van me sollicitatie papieren, haha dus nog een lange weg te gaan;)

Haha ik kan je wel vertellen hoe het is afgelopen! :p want het is nog niet afgelopen :S wacht nogsteeds op het telefoontje van de vliegerarts, en dan kijken wat we eraan kunnen doen.. het duurt wel erg lang.. Hopelijk haal ik de april klas nog, maar het kan zomaar zijn dat het nog langer gaat duren.. wat echt héél slecht uit zal komen met oog op opleidingen etc.. maar we zullen zien! Zodra ik meer weet horen jullie het! :D
 
To Naahjz,

Was echt super vet in Evora. Echt een tijd die ik niet meer zal vergeten. Mooi weertje en dat durpie was echt zoals je het op tv ziet, echt ouderwets Portugees. Een goede aanrader in Evora is Jardim du Paco echt een chill restaurantje waar je lekker wijntjes naar binnen kunt ketsen ;) niet waar Marine Man?!!!!!
Wat betreft dat vliegen: Dat is echt mijn ding heb ik gemerkt. Ik zou niet meer zonder kunnen. Het is werkelijk waar het mooiste wat er is. Die bochten echt super en die demo's ronduit subliem.
Je moet het echt hebben meegemaakt voor dat je weet hoe mooi het daarboven is en wat voor een pracht beroep officier vlieger is.
Het is hard werken, maar ook prachtig genieten ;)

Nu na al dat geslijm waar het kwijl hier van dit bericht af druipt hou ik maar eens op met schrijven.

Wat betreft de uitslag daar doe ik geen bericht over.

Note: Zijn er nog mensen die naar Portugal gaan?
 
Back
Top