Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Vandaag helaas afgevallen op PO2... "Gebrek aan doorzettingsvermogen"
Volgend jaar nog een keer proberen.
Tommyvtb heeft het wel gehaald. :yeehaa: Nogmaals gefeliciteerd man.

Inderdaad, PO-2 kun je een hoop van leren.

Dit is 100% waar. Heb mezelf wat beter leren kennen vandaag.
 
Last edited:
Vandaag po-1 in 1x gehaald. helemaal goed!!
Maandag GVSS, het beste maar hopen!
Als de jongen uit Wommels (Friesland :p ) dit ook leest een Maandag ook GVSS heeft, stuur even een berichtje! greetz en succes allemaal!
 
Ook ik heb vandaag (in de herkansing) PO1 gehaald ! Mochten daarna de persoonlijkheidsvragenlijst uit PO2 gaan invullen, dat was feest.

Maandag GVSS !
 
Vandaag helaas afgevallen op PO2... "Gebrek aan doorzettingsvermogen"
Volgend jaar nog een keer proberen.
Tommyvtb heeft het wel gehaald. :yeehaa: Nogmaals gefeliciteerd man.



Dit is 100% waar. Heb mezelf wat beter leren kennen vandaag.



Hee Istria, super bedankt voor je felicitaties en echt klote dat het jouw niet is gelukt..ik had misschien het voordeel dat ik al eens een soortgelijke test aan PO2 heb gehad. Ik wens je alvast veel succes met de volgende keer, door het nog een keer te proberen laat je in ieder geval al zien dat het bij jou dus gewoon niet aan doorzettingsvermogen ontbreekt en ze dus ongelijk hebben!

ik heb donderdag VMO en de FAM dus dat wordt knallen!

groeten!
 
Istria, je neemt het iig goed op!

En je kan inderdaad veel leren van PO2 heb ik gemerkt, ik ben ook in december vorig jaar daar blijven hangen en mag het dit jaar weert een x proberen.
Probeer er gewoon alles uit te halen om dit punt te verbeteren.
Succes volgend jaar!

Succes morgen tommyvtb!
 
Super gaaf om hier de reacties te lezen, succes aan iedereen die al zover is gekomen! Jammer voor de afvalligen :(, maar leuk om te zien dat er niet snel opgegeven wordt!

Gisteren ben ik zelf geslaagd voor PO-1

Dus op naar de GVSS, kan echt niet wachten! Ik heb er ongelofelijk veel zin in. Het boekje uit me hoofd knallen en er weer voor gaan! Mijn GVSS is op 17 september, nog iemand met deze datum toevallig? Ik denk wel dat ik de dag van tevoren ook al in het hotel te vinden ben.

Aan de rest, succes nog!
 
Last edited:
Ik heb ma/ di de GVSS en ga zondagavond al naar Soesterberg. Als iemand dan ook al gaat en vanuit de omgeving Amsterdam - Almere moet komen stuur me dan even een PM, dan hoef je niet met het OV.
 
hey arjen.
voor mij geld hetzelfde, ook ma en di de GVSS.
En zondag check ik in, is het bij jou ook zo dat je pas na 11 'savonds kan inchecken?? vond ik wat raar...
 
hey arjen.
voor mij geld hetzelfde, ook ma en di de GVSS.
En zondag check ik in, is het bij jou ook zo dat je pas na 11 'savonds kan inchecken?? vond ik wat raar...

Ja klopt, best apart .. ik ben er wel al eerder en als ik nog niet in m'n kamer kan dan ga ik wel even in de bar zitten ofzo.
 
Ook hier gefeliciteerd!

Huishoudelijke mededeling: Eerder hebben ik en anderen gevraagd om de Stand van zaken over te nemen. Voorheen ging dat altijd vanzelf en had ik er geen omkijken naar, nu - na vele jaren - helaas niet meer. Hierbij nog één laatste poging en dan sluit ik deze thread af. Verdere ervaringen en updates kunnen dan in een andere thread gedeeld worden, maar dan zonder de altijd zo leuke eerst post met wie in welke fase zit.
 
Hoelang krijgen we nog de tijd? Ik zal, ondanks ook mijn vraag of iemand het over wil nemen, kijken of ik tijd heb om er weer een update tegenaan te gooien..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top