Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
PO1 is mislukt vandaag :(

Echt suf, ik had bij de ruimtelijkinzicht test van de 60, 1 fout en met de luister test 2 reeksen fout. De coordinatie test heb ik verpest, met mn linker been een score van 3 ...

Dus over 6 maanden nog een keer proberen !!
 
Ik ben ook afgekeurd op mijn benen vandaag bij PO-1:( maar over 6 maanden ga ik het gewoon nog eens proberen
 
po1 gehaald

po1 gehaald

Ik heb vandaag samen met nog twee jongens de PO1 en de gvss intake gehaald, nu volgende week op naar de simulator.....
 
vandaag te horen gekregen dat ik medisch goedgekeurd ben :D met 1 ding.. ik weet nu al dat ik niet op f-16 kom hebben ze gezegt.. maja toch nog verder :D

nu wachten voor PVS
 
Ik heb gister direct de Klu gebeld om te vragen hoe het nu precies zit met de herkansing. Ik kan over 3 a 4 maanden terugbellen en dan wordt ik opnieuw ingepland. Dat ik over 6 maanden net een paar maanden 26 ben maakt niet uit.
 
Last edited:
Hey iedereen,

Ik ben gezakt voor gvss... mag het alleen wel over 2 jaar overnieuw proberen omdat ik nog jong ben (17). Voor iedereen die gvss wel gehaald heeft, petje af!!! het is echt een hele prestatie. Good luck for everyone and cya in 2 years!

Top
 
Hey mensen,

ik ben gisteren door de GVSS heen gekomen!!!
W00h00!!!!! :rt:
We waren van de 10 man met zn 3en door.
Jammer trouwens voor de jongens die helaas afvielen.
Neluss, jij mag gelukkig nog eens proberen, go for it man!
Volgende week heb ik op dinsdag de PO2 en donderdag de VMO+FAM, dus tegen die tijd zien we wel weer verder.

ciao, Ottie
 
Hey mensen,

ik ben gisteren door de GVSS heen gekomen!!!
W00h00!!!!! :rt:
We waren van de 10 man met zn 3en door.
Jammer trouwens voor de jongens die helaas afvielen.
Neluss, jij mag gelukkig nog eens proberen, go for it man!
Volgende week heb ik op dinsdag de PO2 en donderdag de VMO+FAM, dus tegen die tijd zien we wel weer verder.

ciao, Ottie

Congrats !! goed nieuws :)
 
Hey mensen,

ik ben gisteren door de GVSS heen gekomen!!!
W00h00!!!!! :rt:
We waren van de 10 man met zn 3en door.
Jammer trouwens voor de jongens die helaas afvielen.
Neluss, jij mag gelukkig nog eens proberen, go for it man!
Volgende week heb ik op dinsdag de PO2 en donderdag de VMO+FAM, dus tegen die tijd zien we wel weer verder.

ciao, Ottie

Gefeliciteerd! Een grote stap! :)
 
Hey mensen,

ik ben gisteren door de GVSS heen gekomen!!!
W00h00!!!!! :rt:
We waren van de 10 man met zn 3en door.
Jammer trouwens voor de jongens die helaas afvielen.
Neluss, jij mag gelukkig nog eens proberen, go for it man!
Volgende week heb ik op dinsdag de PO2 en donderdag de VMO+FAM, dus tegen die tijd zien we wel weer verder.

ciao, Ottie

Nice man! Gefeliciteerd!

Red
 
Nice Ottie, congrats! Maaruh, het gaat tegenwoordig echt super snel bij het CML. Goeie zaak, ik ben sinds aug07 bezig . . . Maar ja, geduld loont (hopelijk)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top