Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Hey allemaal,

ik ben nieuw op het forum, na een tijdje meelezen dacht ik dat het wel leuk was om ook wat van me te laten horen.
Ik wou in elk geval even melden dat ik ook bezig ben met de keuring van de KLu.
Ik ben op 15 jan. door de PO1 gekomen en donderdag 14 feb. heb ik de intake GVSS.
Ik moest na de PO1 al invullen of mijn voorkeur om te beginnen uitging naar arpil of augustus, dus volgens mij zijn ze druk bezig de 10 weken te gaan halen.

Hopelijk tot ziens tijdens één van de komende keuringen oid.

Ciao, ottie :p:
 
Ik heb GVSS gehaald. Ik vond het erg gaaf! Unieke ervaring, en weer een stapje dichter bij de F16 :D

Data van volgende keuringen heb ik nog niet.
 
Last edited:
Ik ben sinds afgelopen zaterdag door voor de GVSS, nog geen datum voor PO2. Ondertussen verder met hard trainen (er moeten er sowieso 7 af) om straks door de FAM te komen.
 
EMVO 07-02 Sweet 16

EMVO 07-02 Sweet 16

Vandaag zijn de laatste 3 man van EMVO 07-02 solo gegaan, daarmee is EMVO 07-02 met recht Sweet 16!

Iedereen die in augustus begonnen is heeft de EMVO met succes afgerond, gefeliciteerd jongens!!! :biertje:
 
Voor de stand van zaken:
Alle vliegers uit mijn lichting (Aug 2007) zijn allemaal weg in Breda. worden!

Niet alle aspirant-vliegers uit de aug 2007 lichting zijn weg uit Breda, Kazimierz. Dat zou je toch echt beter moeten weten. En aangezien de volgende EMVO lichting pas op 31 maart begint, zou ik zeggen > :biertje:
 
Hoi Redskull, op mijn planning stond a.s. dinsdag (26feb) PO-2, echter doordat er mensen hiervoor op de wachtlijst stonden, zijn wij (alle kandidaten die gister met mij de GVSS hebben gehaald, 5 van de 9) doorgeschoven tot nader te noemen data. Laat me anders in een pm weten wanneer jij PO-2 en/of andere testen hebt, wellicht treffen we elkaar dan in Soesterberg!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top