TV-serie over vliegers-in-opleiding

ANYWAY !!

Maandagavond zien we de GVSS voorbij komen, de dingy drill, we krijgen wat van Springfield te zien en er gaat iemand voor het eerst vliegen in de T37. Super spannend dus! Ben benieuwd naar het gezenuwpeees op de "blauwe bank" ...
 
PS. Het filmpje over de nieuwe helm en het heerlijk onvervalst stukje (terechte) propaganda over de JSF is ook interessant.
 
bedoelen jullie hier gewoon de soort wachtkamer mee?

In de gang waar de kamer van de testleiders, en de kamers met de simulators zijn staat een blauwe bank waar je op kunt zitten wachten op jouw beurt. Volgens mij heeft iedereen die in de selectie heeft gezeten wel enorm zenuwachtig op die bank gezeten.
 
In de gang waar de kamer van de testleiders, en de kamers met de simulators zijn staat een blauwe bank waar je op kunt zitten wachten op jouw beurt. Volgens mij heeft iedereen die in de selectie heeft gezeten wel enorm zenuwachtig op die bank gezeten.

behalve de mensen die frasca hebben gevlogen ;) ik kan me namelijk geen blauwe bank herinneren (A)
 
was weer leuk om te zien! balen dat de afleveringen zo kort zijn.. was wel een grote groep die de GVSS haalde! wij begonnen met z'n 6en, en waren bij vlucht F nog maar met z'n 2en over, beiden gehaald.. alleen de ander viel af op PO2 :(

In die gang heb je toch allebei de soorten simulators? :D

De good old Frasca wordt niet meer gebruikt voor GVSS.. it's all allsim ;)
 
Last edited:
Inderdaad, beetje kort.. Was wel weer een leuke aflevering! Vette bakken reden ze daar trouwens, Audi A4 en BMW M3 :D
 
De good old Frasca wordt niet meer gebruikt voor GVSS.. it's all allsim ;)

Toen ik GVSS deed (in september) waren er volgens mij nog 2 verschillende in gebruik :D


Weer supervette aflevering trouwens! Idd jammer van de 30 minuutjes, maar was het 2 uur per aflevering geweest dan was het nog niet genoeg! Goed bezig programma-makers echt leuk om te zien!
 
@mike.taks

Toen ik in November 2007 mijn GVSS deed, waren ze net overgegaan op de alsim (3 simulatoren in gebruik), en waren de frasca's uitgefaseerd.

Best leuke aflevering overigens :) Ben benieuwd hoe die Jasper het gaat doen in de komende selectiefases (met name PO-2).
 
De laatse deur was inderdaad al een Alsim toen ik de GVSS deed (medio februari 2008).

Heerlijk apparaat
 
Back
Top