TV-serie over vliegers-in-opleiding

Tijdje geleden dat ik hier ben geweest.:)

Ik zal ook kijken naar de serie. Het is alweer een jaar geleden(22-23jan '08) dat ik mijn poging zag stranden bij VMO-1. De tijd vliegt.

Ik zal met veel plezier en herkenning kijken naar de onderdelen die zich bij het CML afspelen. Echte top dagen gehad daar! De rest kan ik alleen maar bekijken met wat jaloezie. Ik gun het de "Best of the Best" van harte.

Ik weet niet hoe de andere dat hebben, maar het blijft aan mij toch wel knagen dat het niet gelukt is. Maar niet geschoten is altijd mis he. ;)
 
VMO= vliegmedische keuring. Als je bent afgekeurd op iets wat niet verbeterd kan worden dan kan je je wel laten herkeuren, maar daar wordt t niet anders van helaas. Maar volgens mij ligt het er inderdaad aan waarop je bent afgekeurd. In zijn geval zijn ogen.
 
Ik voel met je mee sharpe, vmo afvallen is echt zuur... Maar idd, nooit geschoten is ALTIJD mis!! Plus als je wilt vliegen, dan niet bij de KLu of marine, heb je nog altijd de burgerluchtvaart. Is dat niets voor je dan?

Ik heb NL3 inmiddels al opstaan, wil het sowieso niet missen :D
 
Nee, Hier ook geen geluid. Morgen uitzending gemist.

Geen bonus voor de geluidstechnici deze maand :blabla:


edit: en daar is hij weer!
 
Zo te zien ben ik niet de enige die geluidsproblemen had.

Al bij al was het de moeite waard om naar te kijken. :airforce:
 
Hopen dat de versie op uitzendinggemist.nl wel geluid heeft, dit was echt zonde...

true, nog maar een keertje kijken danmaar..

@marty:
Vond het een beetje ongepast om te vragen waarop ie was afgekeurd bij VMO. (ik wist heel stiekem al wel dat dat vliegmedische keuring is....)
Scheit 'm zelf ook voor VMO, daar ik een redelijke rugblessure heb gehad 8 jaar geleden. maarja, eerst maar eens, Po1 en GVSS (en PO2 dacht ik uit m'n hoofd) halen. dan zien we wel weer verder.
 
Hopen dat de versie op uitzendinggemist.nl wel geluid heeft, dit was echt zonde...


Ik ga iets uitprobere, heb de hele uitzending opgenome op hdd-recorder
hopende dat t geluid op uitzendinggemist.nl wel goed is. Dat geluid zetk onder mijn opgenomen stuk.

I hope it works:D

Zag er voor de rest wel mooi uit (H)
 
Voor wie gekeken heeft, Nederland 3 had problemen met het geluid. Ondanks een noodtelefoontje van ons konden ze geen titel plaatsen noch de uitzending stoppen.
Wij balen ontzettend!
De makers van TopGun Holland!
 
het geluid ging er trouwens een keer wel op een heel hilarisch moment eruit.
Die gast op Sheppard zei iets in de trant van :...en toen dacht ik bij mezelf **stil**.
 
hij was wel zielig... maar een beetje te lief.. Als er tien keer naar je geschreeuwd wordt haal 'm neer, krijg je toch zo iets van: En nou zou ik je krijgen kl.....!!!! gr*@%(^*@$(


Jullie kunnen zeggen wat je willen maar hij is al zover, en daar heb ik al respect voor. ;) Vond die jongen die moest huilen bij de Highspeed pass van de demo zieliger.. Sure, het doet mij ook wat, en als ik dat in real life zo zie krijg ik er wel rillingen van, maar huilen...??!!:1855:
 
Back
Top