(Te) low pass TAP A-310 Evora

Ik was afgelopen weekend in Vancouver, beetje zappen op tv ivm tijdverschil van 9 uur moet je toch wat. Kom ik dit filmpje tegen op 1 v/d 1000 news channels daar. Ze spraken er schande van en dat er niets is gebeurd is een wonder.

ps. Ben trouwens nieuw op het forum, al lees ik het wel al jaren. Top forum.
 
Welkom en dank je wel! Wil je alleen nog even de uren in je profiel corrigeren? Dat veld is namelijk bedoeld voor zelf gevlogen uren, niet voor uren gevlogen als passagier. Bedankt alvast.
 
autosport/rallysport ... vliegSHOW vergelijking

Beetje kort door de bocht. Wel een leuk filmpje trouwens!

Een auto, (met rolkooi, 5 punts gordels, helmen, brandwerende kleding etc.) die van de weg raakt is nou eenmaal iets anders dan een passagiers vliegtuig dat de grond invliegt.

Vliegshow wordt meer een vliegend circus op deze manier, als de wingtip clearance zo weinig is als het lijkt.
 
Beste Diana,

Leuk dat je mij welkom heet, al voel ik mij gelijk als ondergeschikte hier. Ik heb mijn aantal vlieguren nl niet als passagier gevlogen maar als CA, zoals je in mijn profiel had kunnen zien. Dit neemt niet weg dat de meeste hier piloten zijn, maar geloof dat dat niet altijd een pre is als je wilt oordelen over verschillende onderwerpen. Heb geloof ik nu ca. 2500 vlieguren dus ik kan best wel oordelen en meepraten over de wereld die de luchtvaart heet.
 
Welkom Bonaire!

We hebben hier alleen wel de ongeschreven regel dat iedere CA een link moet plaatsen met zijn/haar foto. Zijn foto voor de andere CA's, haar foto's voor alle leden van het board. :biertje:
 
Welkom Bonaire!

We hebben hier alleen wel de ongeschreven regel dat iedere CA een link moet plaatsen met zijn/haar foto. Zijn foto voor de andere CA's, haar foto's voor alle leden van het board. :biertje:
Op jouw verzoek, foto van de MD11 geplaatst.
 
Beste Diana,

Leuk dat je mij welkom heet, al voel ik mij gelijk als ondergeschikte hier. Ik heb mijn aantal vlieguren nl niet als passagier gevlogen maar als CA, zoals je in mijn profiel had kunnen zien. Dit neemt niet weg dat de meeste hier piloten zijn, maar geloof dat dat niet altijd een pre is als je wilt oordelen over verschillende onderwerpen. Heb geloof ik nu ca. 2500 vlieguren dus ik kan best wel oordelen en meepraten over de wereld die de luchtvaart heet.

Ik heb even mijn bericht teruggelezen, maar ik geloof niet dat ik ergens heb gezegd dat je niet mee kunt praten, dat je niet kunt oordelen over de luchtvaart of dat je op een of andere manier ondergeschikt bent. Er zijn genoeg mensen hier die zelf niet vliegen en desalniettemin waardevolle bijdragen leveren. Vandaar ook het "welkom", dat toch echt als zodanig bedoeld is. Ik vraag louter en alleen om je profiel aan te passen. De uren in het profiel gaan om zelf gevlogen uren, ander uren doen hier niet ter zake. Het is nu eenmaal een pilotenforum. Mijn bericht was gewoon een huishoudelijke mededeling, waar je verder niets achter hoeft te zoeken.

En dan nu weer terug naar "Evora".
 
Welkom Bonaire!

We hebben hier alleen wel de ongeschreven regel dat iedere CA een link moet plaatsen met zijn/haar foto. Zijn foto voor de andere CA's, haar foto's voor alle leden van het board. :biertje:

Machtige opmerking :grijns:
@bonaire: dat ging dus niet over een md-11 :dozey:
 
haha dat stond er toch ook :D mannelijke foto's voor de andere mannelijke CA's en de vrouwelijke voor heel het board :D
 
Zonder gekheid: De gezagvoerder was de chefvlieger! (zie uitgebreide thread pprune).Toch leuk bij jezelf op de koffie!

Iedereen heeft een baas :D zelf de chef vlieger -> Director Flight Ops -> CEO -> Shareholders.... Dus tenzij de chefvlieger een MAJOR shareholder is.. :D :D
 
Back
Top