1) Ben blij dat je je boodschap begint met het ten toon spreiden van je kennis van de luchtvaart.Uuhh, bedoel je Flightlevel 200ft.
WTF...over
Begin toch zeker niet tegen mij over "hier in Nederland" want dan krijg ik al gelijk een exzeem-aanval in mijn bilnaat.
Zo, dat gezegd te hebben; ja, die low pass is laag! Te laag zou het alleen geweest zijn als hij de grond ingegaan zou zijn.
2) Hoop dat je een goede zalf hebt gevonden, die gasten van Jiskefet hebben nog wel wat.
3) Dat is nou juist het probleem hier. Het verschil tussen laag en te laag. Iedereen die een poging heeft gedaan iets langer na te denken over het vliegen van een demo, zou dit niet hebben gedaan.
Waar zijn de f*cking barnstormers gebleven?
Gasten die naar een grass strip kwamen om te zuipen om daarna gewoon weer terug te vliegen naar home-base na eerst "inverted" onder de lokale brug door te vliegen. (I've seen it happen; been there, didn't do that and absolutely didn't want that T-shirt)
Ik weet niet wat de ervaring is in die cockpit in die video, dus ik kan niet oordelen of die low pass hoger had gemoeten.
Maar we vertellen wel allemaal met een grijns op ons gezicht en een biertje in de hand het verhaal van "Tex" Johnston en zijn aileron roll aan de vrouwtjes in de bar.
(Boeing 707, 1955)
1) Zelf zou je het niet doen, maar je hoopt dat anderen het wel doen????
2) http://www.youtube.com/watch?v=I_x4_YGeyQs
Duizenden uren ervaring....... Hoe was het ook al weer met Old en Bold pilots??
3) En we verzwijgen het verhaal van "Bud" Holland (!) in 1994.