Wie zit er in de klas van 1Jan. 2007?

Vanmiddag post gekregen met de uitnodiging voor de introductie, benieuwd hoe groot de klas is... hebben jullie al enig idee?
 
Ik kreeg hem ook net binnen. De groep zal wel vol zitten denk ik. Wel een luxe eigelijk, maar 12 mensen in de klas! :)
 
Weten jullie of je daar elke dag met een pak aan moet lopen? Lijkt mij niet zo fijn(A) Heb er alwel veel zin in!
 
12 eigen klas + 12 paralelklas + evt. 3 a 4 modulair = c.a. 25.

Uniform verplicht tijdens schooluren en eventuele excursies.
 
Aan dat uniform wen je vanzelf... dat vind ik trouwens helemaal niet erg, eerder een pluspunt :)

Hoe zit het trouwens met de docenten Djanello? Zijn er veel meegekomen uit Beek? Het lijkt me toch niet simpel om even snel een nieuw voltallig docenten panel bij elkaar te zoeken.
 
Zelf heb ik geen les gehad in Beek, dus durf dat niet 100% zeker te stellen. C.a. 75% is meegekomen dacht ik, een aantal waren al gebonden aan NLS hoofddorp. Geen volledig nieuwe leraren voorzover ik kan overzien.
 
Toe maar.. dat zal wel ff wennen zijn, elke dag in pak met stropdas..
Maar ja.. ik zie het maar als, jong geleerd is oud gedaan!:)

Hoe is het eigelijk met huiswerk enzo. Is het een beetje te doen, en de lessen?
Ik blijf maar door vragen he(A) Mn excuses;) Ben alleen geintereseerd:)

Gr. uit Zeeland!

Jos
 
Djanello om even terug te komen over die leren die mee zijn gekomen. Jij dacht 75%, maar het zijn er maar 3. Goharani, Gerritsen en de Wit die drie gaven ook les in Beek en zijn mee gekomen de rest is niet meegekomen.
 
Ik heb zelf gehoord van 3 die niet meegekomen zijn; Bornhaupt, nog eentje en mevr. delacourt ofzoiets. Volgens mij gaf dhr. Brouwer ook al les in Beek. Heb er zelf nooit les gehad dus kans is groot dat ik er naast zit.
 
Ik heb eindelijk mn sleutel "gekregen."
Ik ga dr dinsdag maar gebruik van maken, dan ben ik teminste optijd voor de kenningsmakings dag op woensdag. Zijn jullie dan ook aanwezig op de school? Zoja.. misschien tot dan he!
 
Terug
Bovenaan