Wie zit er in de klas van 1Jan. 2007?

Hey Josss,

Ik begin dan ook als het goed is! Ben nog bezig om de laatste puntjes op de i te zetten voor de financiering, maar dat gaat waarschijnlijk wel goed komen.

Volgens mij is het trouwens 2 januari toch? ;)

Greets,
Tommy
 
Jaa klopt ja Tommy.. 2 januari:), gelukkig maar want anders zou ik helemaal kapot beginnen;)

Maar leuk dat je dr ook inzit!
 
Ah oke:) das best wel mooi. Kom ik wel een keertje wat vragen als ik het niet weet:P

Hebben jullie dan trouwens wel vakantie ofzo? Of alleen een dagje vrij bij kerst
 
zou je willen dat vragen! We hebben het andere blok dan net gehad en volgen het zelfde blok als jullie dan doen, weten dus over de betreffende vakken niet meer. Wel hebben we wat meer achtergrond informatie natuurlijk door die andere vakken.

We zijn precies 1 week vrij, 2 januari weer beginnen. Wanneer hebben jullie intro weekend?
 
Ik heb werkelijk nog helemala niets gehoord.. Ik hoop maar dat ze het in het nieuwe jaar doen. Ik ben er namelijk niet in de laatste 2 weken van dit jaar.. Ik ben benieuwd waneer ik daar informatie over krijg!
 
Ik heb gisteren gebeld en hoorde toen toevallig dat de intro dag op 13 december is. Als je je studieovereenkomst nog niet hebt opgestuurd zit je kennelijk nog niet in de molen dat ze je dat laten weten...

Anyway, financiering is sinds gisteren zo goed als rond, heb er zin in!!
 
Hier nog eentje die in die klas terecht komt :)

Contracten etc laatst opgestuurd, financiering rond, zit op dit moment op mijn kamer in Hoofddorp alvast te wennen aan het feit dat ik straks een hele week alleen ben ;)
 
Ik heb gisteren gebeld en hoorde toen toevallig dat de intro dag op 13 december is. Als je je studieovereenkomst nog niet hebt opgestuurd zit je kennelijk nog niet in de molen dat ze je dat laten weten...

Anyway, financiering is sinds gisteren zo goed als rond, heb er zin in!!


Ik heb dat formulier vorige maand al opgestuurd en al bewijs gehad dat mn plaats is gereserveerd. Dat zal wel goed moeten zitten. Ik heb alleen nog niet de eerste 20000 over gemaakt. Misschien dat het daaraan ligt? Maar dan nog verwacht ik eigelijk dat zij er zelf mee komen.

Weet jij trouwens of het alleen woensdag de 13 is? En wat gaat het allemaal inhouden?

Greetz!:kiss:
 
Hier nog eentje die in die klas terecht komt :)

Contracten etc laatst opgestuurd, financiering rond, zit op dit moment op mijn kamer in Hoofddorp alvast te wennen aan het feit dat ik straks een hele week alleen ben ;)

Heej Thyone! Waar zit jij op kamers? Zit je ook op die campus of heb je elders een kamer kunnen fixen?

Leuk dat jij ook van de partij bent in Januari!
 
Zolang het geld voor de termijn is overgemaakt is er geen probleem; Je zit zowiezo in het bericht systeem. Vlak voor de opleiding begint krijg je nog wel info dus dat zit wel goed.

Voor diegene die willen; Iedereen van 0701 is welkom om ff langs te komen op de campus om een kijkje te nemen! Altijd gezellig om vantevoren even kennis te maken! (thyone heb'k al gezien :p: )
 
Zolang het geld voor de termijn is overgemaakt is er geen probleem; Je zit zowiezo in het bericht systeem. Vlak voor de opleiding begint krijg je nog wel info dus dat zit wel goed.

Voor diegene die willen; Iedereen van 0701 is welkom om ff langs te komen op de campus om een kijkje te nemen! Altijd gezellig om vantevoren even kennis te maken! (thyone heb'k al gezien :p: )

Leuk idee! Welke huisnummer heb je? Ik zit in kamer ...,gebouw .. d8 ik?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan