- CFI / Traffic watch / scenery flights 9 dollar (bruto per uur)
- Vracht P.135 30.000 USD (bruto per jaar)
- Charter/Corporate BE-200, BE-350, PC12 en Citation 240 dollar per dag SIC / 340 dollar per dag PIC
Bovenstaande van mn 18e tot 22e gedaan.
(nu 0 Dollar per dag ivm wachten op nieuw visum)
(verloop regionals, is ongeveer het zelefde bij elke regional. Mensen blijven on average een jaar of 3/4 bij een regional zitten voordat ze naar een LCC/Major doorgaan)
- United Express jaar 1 F/O 21.000 dollar bruto per jaar (geen geintje)
- United Express jaar 2 CA 55.000 dollar bruto per jaar (nee, dat is niet veel)
- United Express jaar 3 CA 60.000 dollar bruto per jaar.
Voor de mensen die het wat boeit; CRJ 100 (gaan de woestijn in en naar China), CRJ 200, 700 en 900. ERJ 135/145 (Delta connection), Dash 400 en BE-1900 (Air Midwest express)
United bases: DEN (Denver, CO) voor de Dash 8. IAD (Washington DC) voor de CRJ. ORD (Chicago, IL.) voor de CRJ. Verder oost kust voor de Delta tak. Dacht ATL, MCO en JFK. En wat kleine bases in het mid westen waar je je hond nog niet wilt uitlaten voor de BE-1900 (air mid west express).
Dash en BE-1900 kunt je als DEC binnnenkomen (40K) mits je ATP hebt. CRJ upgrade is 6/12 maanden mits je ATP en 1000 uur company hebt.
Geen leven, 8 vrije dagen on reserve. 10/12 met redelijke line. Commuter friendly lines vallen te bieden op IAD en ORD als commuter, maar alles hangt natuurlijk af of iemand die niet meer senior als jou is ook die line niet net zit te bieden. Meeste lijnen zijn 4 op, 3 af. 4/7 legs per dag. Erg vaak reduced rest overnights met 12/14 uur duty.
Ik geef het toe, ik haat elke VLM'er met zn 1 dag trips naar EHGG en elke coco KLM op dit board
.
http://www.airliners.net/open.file/0950708/L/
- 8 days off on reserve as f/o
- 401K lang verhaal .. it sucks
- Health insurance kicks in after 90 days for you, wife and kids.
- Dental 80%. 20% out of your own pocked.
- CASS approved. (kunt dus cockpit JS krijgen bij andere maatschappijen in je vrije tijd)
- ALPA
- PBS 2 for line/days off etc bids
- tripe trading and/or dropping trips and picking up trips allowed (PBS)
- basic indoc en PC's in PHX of YVR.
- CRJ training in Vancouver, BC of in Berlijn, Duitsland. Alles in de VS zit vol de komende 80 jaar.
- Delta connection was vroeger op het Freedom certificaat. Freedom is nu MESA is dus gewoon ALPA.
- TDY HNL beschikbaar. Dokt goed en elke dag aan het strand
- Lang verhaal kort. Zelefde met elke regional. Do your time and get out. Ze willen je zowieso niet langer als een paar jaar houden, begin je te duur te worden voor ze.
- Mocht je een 'lifer' willen worden. Na 500 uur PIC kun je IOE capt worden, daarna TRI/TRE en vang je iets over de 6 getallen per jaar.
- wife, kids and parents unlimited free travel on United and Delta worldwide.
- 8 buddy passes per year on US Air, Delta and United.
- Zed fares/ ID 90 beschikbaar, maar waarom zou je willen betalen om stby te zitten. Wel handig als je lufthansa, klm of BA wil gebruiken om ergens te komen daar je met o.a. die maatschappijen niet gratis mee kan. Maargoed, op elke plek op de wereld vliegt US AIR, DAL en UAL ook dus waarom zou je dokken.
24 jaar, groene ogen, hou van skien, sporten, wandelen en puzzelen... Ben jij het stukje wat mn puzzel compleet maakt? stuur me een PM !