Werken als vlieger in Nederland

Yes he is back....... haha, hope all you guys are doing well!!
Zou even goed nadenken over terug te willen gaan naar NL/Europe... heb na 11 jaar in de VS gevlogen te hebben een half jaar in Italy gewerkt, en wist niet hoe snel ik weer terug moest gaan naar de VS... je weet vaak niet goed wat je hebt totdat je het moet missen!! Think long and hard!
succes
 
Hey Spit,

Ik ben na 12 jaar VS (Continental Connection en Miami Air) weer terug in NL. Moest wel m'n toenmalige NL brevet om laten zetten in een JAA license dmv een checkride. Dit was te doen tot 1 jan 2008. Mits je al een geldig JAA brevet hebt moet je die eerst "halen". Ik had diverse opties in Asie en Europa vanwege m'n pic tijd op de 73-8 maar heb gekozen voor NJE. Trans was de enige in NL maar met een wachttijd van give or take 9 jaar om Captain te worden....never mind. Voor NJE maakt het niet uit waar je begint en eindigt dus die keus was heel makkelijk. AMS als begin en eind punt, what's not to like? 25 Minuutjes van Schiphol 35 met file. Nou is het leker om in NL terug te zijn maar ik mis de States wel dus.....zint eer ge begint. Ik wilde ook graag terug, familie, vrienden, patatje oorlog met uitjes, normaal kraanwater you name it. Deep down....laat me maar weer lekker terug gaan naar de States.
Succes brother.

:cool: Biscane :cool:
 
Terug
Bovenaan