Wederom: Betalende co's?

Sebastian, het lijkt erop dat je je eigen bedrijfje wil beginnen om te kunnen vliegen. Er zijn maar weinig mensen rijk geworden in de luchtvaart. Probeer een normale baan te fixen, of helemaal niets, want dit lijkt een wanhoopspoging waar waarschijnlijk uiteindelijk niemand beter van wordt. Sorry dat ik zo hard ben, maar dit gaat echt niet werken. Voordat je een AOC kunt betalen ben je minimaal drie Type-Ratins verder. Of ligt je Operations Manual al op je nachtkastje?

De rest van het betoog van Q-nimbus kan ik helaas ook niet volgen. Maar het bovenstaande was ook mijn indruk. Ik heb de indruk dat je de zaken nog niet helemaal op een rij hebt. (bedoel ik niet phychologisch, maar zakelijk) In erg korte tijd zijn er verschillende typen vliegtuigen, aankooplocaties en dergelijke voorbij gekomen. Ik kan mij voorstellen dat je juist eerst een stabiel business plan wil maken met je doel, vliegtuig en al het andere wat bij een dergelijke onderneming hoort waar ik ook geen zicht op heb. (Anders had ík het wel gedaan)

Zodra dit businessplan duidelijk is en stabiel blijft, wat nu dus niet het geval is, zou ik op zoek gaan naar piloten. Die kun je op dat moment iets concreets bieden. In je business-plan ben je dan uitgegaan van een piloot waarvoor jij de TR betaalt en die je ook gewoon voor al zijn uren betaald. Mocht je er één vinden die het alsnog voor minder wil doen, of zelf zijn TR meeneemt of betaalt dan heb je een meevaller in je plan.

Maar nogmaals, je geeft zelf aan dat je prive ook niet helemaal lekker zit, denk er heel goed over na. Ik kan vanaf hier niet bepalen of je alles op een rij hebt of niet, maar uit je postings blijkt niet veel consistentie...
 
Sebastian, het lijkt erop dat je je eigen bedrijfje wil beginnen om te kunnen vliegen. Er zijn maar weinig mensen rijk geworden in de luchtvaart. Probeer een normale baan te fixen, of helemaal niets, want dit lijkt een wanhoopspoging waar waarschijnlijk uiteindelijk niemand beter van wordt. Sorry dat ik zo hard ben, maar dit gaat echt niet werken. Voordat je een AOC kunt betalen ben je minimaal drie Type-Ratins verder. Of ligt je Operations Manual al op je nachtkastje?

Dan iets anders: kunnen we niet gewoon stoppen met 'vrije markt dit en dat' etc? Is er in deze tijd nog wel iets anders dan vrije markt? Of kennen jullie nog steeds opleidingen die door de overheid betaald worden?

Disregard het sarcasme, het wordt tijd dat we stoppen met dat 'vrije markt' gelul, het moment dat de 'R'van RLS in een 'K' veranderde, was iedere vliegopleiding 'vrije markt'. Laten we op Airwork beginnen met deze feitelijke juistheden (mooi pleonasme), wellicht volgt de rest. Geen KLS/KLM discussie, 15 jaar na dato moeten we toch maar eens aan dit nieuwe tijdperk wennen.

Iedereen die KLS heeft gedaan is ook een vrije-markter!

gr.

Q-Nimbus (the shattered of dreams, die het graag bij de feiten houdt)

Doet me denken aan Johnny Depp, die na iets te veel drugs, in het wilde weg vleermuizen uit de lucht staat te hoeken, die er niet zijn.

Ik suggereer hier niets mee hoor.
 
Goedemorgen allen!

Tweede gedeelte is inderdaad in het verkeerde topic geplaatst, weet ook niet hoe ik daar bij kwam :biertje:, al sta ik er wel achter. Zal het editten. Graag reacties op het eerste gedeelte.

Groeten,

Q (met kater)
 
Sebastian,

Binnen wat voor tijdsbestek verwacht jij dat jou zaakje zoals jij dat hier beschrijft begint te rollen? je hebt vast wel een aflever termijn voor die PC 12 gekregen als de aanbetaling is gedaan neem ik aan?

Gr,
 
trek die Beer van de bank

trek die Beer van de bank

Ik sta garant dat je aan Beer een mega gemotiveerde vent binnenkrijgt.....

nou, als je (net als ikzelf) al in '96 begonnen bent en nog steeds een plekkie wilt veroveren, ontbreekt het iig niet aan doorzettingsvermogen.....

Wordt met al die steunbetuigingen "Help beer van de bank" bijna tijd voor een polletje.... maar ik sluit me iig bij El stevo aan :biertje:

Climb350
 
Idem

Idem

Sluit me ook aan bij El Stevo en climb350!

Beer RULES!

Ken hem via Airwork, heb hem een paar keer gesproken, "the kind of man who makes things happen!"

Amen

:radar: André :radar:
 
FD stemt ook op beer.

Sebas -

Luister, jij moet die BE-90 in jan/feb operationeel hebben ???

Hier is de deal, jij gaat Beer naar school sturen. Hij wilt best een bond tekenen, maar wil er wel salaris voor zien. (hij heeft een vrouw, en die zijn me toch verdomde duur!) In die tussen tijd offer ik me gratis op (zat King Air uren) zodat je in ieder geval iemand naast je hebt. Zodra Beer klaar is met training zet je hem op mijn stoel neer, en zet je hem op de loonlijst. Deal ? Kun je gelijk begin Feb. beginnen met je operatie als Beer nog met school bezig is. Iedereen blij, wereld een betere plek. Ik trek gelijk een nieuw Grolschje open om het succes van jou en beer te vieren!

"vote beer 08 !"

FD
 
Laatst bewerkt:
He he he. Ben je even een dagje niet op Airwork geweest, heb ik toch weer wat gemist. Leuk om te horen dat er een Beer-fanclub is. :D
Beer heeft altijd interesse in een job op de Beech, dus kom maar op. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dan is Junior wel bereid zijn Beech ratings weer onder het stof vandaan te halen en voor FD in te vallen als ie teveel Grolschjes heeft opengetrokken.

Beer-fanclub?? Nee hoor, we zijn gewoon je geouwehoer ff zat. Als je aan het vliegen bent kun je iig niet posten:biertje:
 
Gewoon doneren mag natuurlijk ook:
Giro 666 t.n.v. Het haal-Beer-van-de-Bank-fonds. :grijns:

Of wordt ik nou te gretig? :biertje:
 
Ja, je bent nu te gretig.

Junior,

Goed idee, maar dan wel in uniform 12 uur per dag airport reserve zitten he;)

FD. (aan een flinke bak koffie)
 
He he he, had al zo'n vermoeden, maar niet geschoten is altijd mis. :D
King Air blijft toch leuk vliegen moet ik eerlijk zeggen... ;)
 
Terug
Bovenaan