Wat is de beste weg?

Oke bedankt voor alle info erg nuttig.

Ja mijn leraar is bij de klm weggegaan omdat ze toen de tijd geen piloten nodig hadden, hij heeft toen een baan aangeboden gekregen bij Austrian.
In die tussentijd klm/austrian ging hij trouwen, was op huwelijksreis en toen vlogen er 2 maloten in het wtc.
Toen heeft hj 2 jaar bij Austrian gevlogen, is toen ontslagen omdat er gewoon geen werk was...Toen heeft hij een jaar alleen maar lopen soliciteren en geen baan gevonden...Is toen les gaan geven en hij heeft het naar zijn zin en hoeft niet meer weg zegt hij.
 
Toen heeft hj 2 jaar bij Austrian gevlogen, is toen ontslagen omdat er gewoon geen werk was...

sorry.... dan denk persoonlijk wel een beetje dat hij lult... Wat heeft hij dan gevlogen bij Austrian? Want er zijn alleen vorig jaar mensen weg gegaan met een hele dikke premie.
als hij 2 jaar na 11 sept is ontslagen is dat om andere redenen geweest en niet omdat er geen werk was, geloof me. Ik ken genoeg mensen bij Austrian.

KLM weet ik zo ff niets van, maar is het echt de afgelopen jaren voorgekomen dat er mensen ontslagen zijn omdat er te weinig werk was???
 
Ja hij kreeg een baan aangeboden bij Austrain heeft hij verteld, heeft deze direct geaccepteerd..is toen eerder bij de klm weggegaan of hij zat al zonder werk dat weet ik niet zeker..is toen op huwelijksreis gegaan, toen was 9/11 bezig..kwam terug kon nog wel aan de slag heeft daar toen 2 jaar gevlogen en is toen ontslagen..dit is mijn verteld!
 
Terug
Bovenaan