Captain JB
Member
Hallo allemaal
We zullen ongetwijdeld allemaal wel eens kijken op www.planecheck.com en dergelijk sites. Maar waar let je nu specifiek op bij de aanschaf van een kist en hoe en waar verifieer je alle informatie. Zijn er redenen om juist een oude kist te kopen waar meteen een nieuwe motor in moet. Hoe zit het eigenlijk met het paint gedeelte en interieur. Koop je meteen een IFR kist of juist niet omdat dit achteraf ingebouwd kan worden. Hoe zit het met invoerrechten indien een kist uit het buitenland wordt gekocht. Ik wil me graag eens meer in deze onderwerpen verdiepen dus alle reacties zijn welkom..
JB
We zullen ongetwijdeld allemaal wel eens kijken op www.planecheck.com en dergelijk sites. Maar waar let je nu specifiek op bij de aanschaf van een kist en hoe en waar verifieer je alle informatie. Zijn er redenen om juist een oude kist te kopen waar meteen een nieuwe motor in moet. Hoe zit het eigenlijk met het paint gedeelte en interieur. Koop je meteen een IFR kist of juist niet omdat dit achteraf ingebouwd kan worden. Hoe zit het met invoerrechten indien een kist uit het buitenland wordt gekocht. Ik wil me graag eens meer in deze onderwerpen verdiepen dus alle reacties zijn welkom..
JB