Oooh, als ik met "u" aangesproken word, dan is het serieus Point taken, Morning Glory, de tijd dat ik SE CPL heb gedaan (in de bananenrepubliek genaamd Nederland) is al weer lang geleden, dus het "correcte" antwoord zal ik dan niet hebben gegeven.
Voor de rest, eens met Fish. Op lage hoogte rondjes gaan vliegen, om wat voor reden dan ook, niet verstandig. Ga er vanuit dat de motor op elk moment kan stoppen, en heb de hele tijd een oogje op een potentiële landingsplek.
In de praktijk, mag ik hopen dat je al wat eerder in de gaten had dat er iets met de motor, in welk geval de motor waarschijnlijk nog wel even kan draaien, de gauges en wederom de grond in de gaten houdend. ATC, vectors, hoogte, overzicht.
Voor de rest, eens met Fish. Op lage hoogte rondjes gaan vliegen, om wat voor reden dan ook, niet verstandig. Ga er vanuit dat de motor op elk moment kan stoppen, en heb de hele tijd een oogje op een potentiële landingsplek.
In de praktijk, mag ik hopen dat je al wat eerder in de gaten had dat er iets met de motor, in welk geval de motor waarschijnlijk nog wel even kan draaien, de gauges en wederom de grond in de gaten houdend. ATC, vectors, hoogte, overzicht.