Beste mensen,
Ik ben in opleiding en vroeg me het volgende af. Er is volgens mij veel meningsverschil over tussen vliegers daarom vroeg ik mij af watvoor reacties er hierop komen. Graag ook met argumenten waarop op de volgende manieren te handelen.
Het gaat om de volgende vraag:
Het gaat om een éénmotorig prop toestel (type doet even niet terzake).
In een gewone kruisvlucht kom je erachter dat de oliedruk erg terugloopt en de olietemperatuur erg toeneemt. Dit kan dus duiden op een lek of defect in het oliesysteem.
Zou dit volgens jullie een rede zijn om een noodlanding of een voorzorgslanding te maken en waarom?
Ik ben benieuwd!
Ik ben in opleiding en vroeg me het volgende af. Er is volgens mij veel meningsverschil over tussen vliegers daarom vroeg ik mij af watvoor reacties er hierop komen. Graag ook met argumenten waarop op de volgende manieren te handelen.
Het gaat om de volgende vraag:
Het gaat om een éénmotorig prop toestel (type doet even niet terzake).
In een gewone kruisvlucht kom je erachter dat de oliedruk erg terugloopt en de olietemperatuur erg toeneemt. Dit kan dus duiden op een lek of defect in het oliesysteem.
Zou dit volgens jullie een rede zijn om een noodlanding of een voorzorgslanding te maken en waarom?
Ik ben benieuwd!