Voor de werkzoekende(n)...

@ plane driver: koop '' De lucht in, maar waarom met U'' van Schellinger. Dan schrijf je de beste C.V's en sollicitatiebrieven mogelijk, eerlijk waar! :biertje:

Back on topic:

Air Berlin zoekt massa's copiloten. Allen aanmelden op www.interpersonal.de Goed Duits in woord vereist!
 
RTO zei:
Air Berlin zoekt massa's copiloten. Allen aanmelden op www.interpersonal.de Goed Duits in woord vereist!


Als ze zoveel copiloten zoeken waarom krijg ik dan een afwijzingsbrief? Heb 2300 tt, waarvan 2000+ jar23. Spreek nog Duits ook... Of zal ik al weer te oud zijn...word 31 volgende maand...:traantjes
 
Weet iemand wat een Direct entry FO met Frozen atpl en 750 uur jet (niet op een van airberlins toestel typen ) verdient bij air berlin? Ik hoor namelijk verschillende verhalen.

PPJN

is onderstaand bruto of netto?

Capt top 5939 8/Mar/06
Capt base 3702 8/Mar/06
FO top 3559 8/Mar/06
FO base 1750 8/Mar/06

is dit flight pay per uur of per dag of per sector?

0-79h: €18,72; 75-90h: €25,77; 91-h:€42,28. additional €30 for each day at least 4 sectors.


bedankt

Jax
 
Dat bedrag is brutto en de flightpay is per uur. Nieuw is dat wanneer je minimaal 4 legs op een dag vliegt, dat je dan 50 euro per dag extra verdient.
 
op die site van interpersonal staat dat je als FO ong 50000 euro per jaar gaat verdienen ? Maar als ik dat lijstje van PPJN zo zie gaat dat niet lukken de eerst paar jaar denk ik
 
mij willen ze blijkbaar niet... heb al lang geleden gesol, maar wordt telkens verwezen van de een naar de ander...

tja, dat heb ik ook al 6 maanden lang....
denk je eindelijk telefonisch iets te kunnen afspreken met ze...

anyway, blijven proberen :)
 
nou ik ben benieuwd !! heb een 320 rating en heb hun online form ingevuld.

ik hou jullie op de hoogte, tot nu toe 1 bericht terug dat ik heel goed mn email en mn mobiele telefoon in de gaten moet houden, want ze hebben mn gegeven naar interpersonal doorgestuurd....... we wachten af ;)

ik mag op das assesment komen :)
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Is er uiteindelijk nog iemand, van de hierboven besproken aanmeldingen, ergens aangenomen of niet :)?

Naud
 
Heb me ook maanden geleden na afronden TQ A320 via Interpersonal aangemeld. Kreeg uiteindelijk pas een paar weken geleden een e-mail een reactie dat ze mijn sollicitatie nog steeds in behandeling hadden, maar door de drukte nog niet verder hadden afgehandeld....

Ondertussen heb ik mijn handtekening elders mogen zetten en wacht ik nog steeds op een reactie van AB...
 
Waar heb je nu getekend Marshal?

737 crews vliegen momenteel 120 uur per maand...
 
EZY, momenteel (na line-training) ook 90-100 uur per maand, dus maximum van 100 per maand en 900 per jaar wordt ook wel benaderd...

En jij RTO?

Gr. Marshall
 
Ah ok jij bent via het A.I. programma van de NLS daar gekomen he? Geloof me, je bent bij EZY 10 maal beter af dan bij Air Berlin.

Ik vlieg momenteel bij NIKI in Oostenrijk ( heb deze zomer 3 maanden voor AB gevlogen), maar ik wissel binnenkort naar de Blauwe club.
 
Terug
Bovenaan