Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nieuwe bestemmingen zijn altijd wel leuk, maar een base sluiten is absoluut niet leuk. Omdat AMS-LCY nog maar de enige route is van VLM vanuit AMS en die gevlogen gaat worden door CityJet, sluit dus de hele Amsterdam base voorlopig voor VLM. Iedereen binnen VLM wist eigenlijk wel dat de eerste veranderingen op amsterdam zouden plaatsvinden, maar dat we er helemaal weg moesten had niemand aan zien komen.
Aan de CityJetters, wordt voor jullie AMS nu echt een base of alleen een outstation?
maar ik denk niet dat t nodig is om dit soort onnodige doemscenario´s te schetsen.
Ik hoop het niet voor de VLM, maar het zal me niet zo heel erg verbazen als er plots geen VLM meer is en het hele zaakje simpelweg "opgegaan is" in AF/KLM.Kent iemand trouwens Netherlines nog....??
jammer,
Ik vlieg veel met de vlm van ANT en moet zeggen dat ik te spreken ben oven het product, kan geen enkele Tprop of kleine Jet operator aan tippen.
Jullie blijven toch wel de ANT-MAN doen?
Kent iemand trouwens Netherlines nog....??
De Cityjet site = de AF site = KLM = KLM cityhopper. Dus via "Cityjet" kan je AMS-LCY sowieso al boeken, alleen weet je dan (nog) niet of het een Cityjet Avro of een KLC F50 zal worden.Uit nieuwschierigheid, misschien een stomme vraag. Maar hoe gaat dat dan qua bookings engine verlopen? Blijven de AMS-LCY vluchten wel boekbaar via de VLM site? Of gaat dat nu via de Cityjet site?
Ga jij ff snel de boeken in.... (wacht ik nog ff 2 uur voor ik naar Keulen mag..)De Cityjet site = de AF site = KLM = KLM cityhopper. Dus via "Cityjet" kan je AMS-LCY sowieso al boeken, alleen weet je dan (nog) niet of het een Cityjet Avro of een KLC F50 zal worden.
Ga jij ff snel de boeken in.... (wacht ik nog ff 2 uur voor ik naar Keulen mag..)
Alvast succes volgende week...