vlieguurtjes/vliegmaatjes gezocht

PPL passagiers + IVW

PPL passagiers + IVW

Dames en Heren,

Iedereen loopt te bléren maar niemand weet echt hoe het zit, ik tot voor kort ook niet:)

NU ECHTER WEL! Ben er op de makkelijkste manier achter gekomen, namelijk IVW vragen, en wat is het antwoord?????

Je mag als PPL vlieger in NL gewoon je pax" pro rata" mee laten betalen. Ja je hoort/leest het goed!

Er is zelfs al jurisprudentie over, vraag me niet naar zaaknummer en dat soort dingen, maar de man vezekerde mij dat dat het geval was.

Voorwat betreft werving.....ja dat mag niet, maar je kan natuurlijk altijd je naam op internet zetten, om te vertellen dat je naar Texel gaat, en dat mensen je mogen contacten.

En het gel*l dat je CPL's broodrooft......... BULLSH*T! dat soort vluchten worden gewoon niet uitgevoerd als het niet op de PPL manier kan. En het is ook nog eens kortzichtig van alle vliegers, want de GA kan best wel een beetje steun gebruiken in NL.

Dus ik zeg, rondvliegen met die mensen die je kent, en ja, ze mogen ook een paar tientjes meebetalen, en hopelijk worden ze enthousiast voor de luchtvaart!

Mij kan het niet schelen als nieuwbakken CPL, ik ken genoeg mensen die met me mee willen, maar dan moet ik nog steeds mijn deel betalen. :(

Groeten

:biertje: André :biertje:
 
André zei:
Ben er op de makkelijkste manier achter gekomen, namelijk IVW vragen, en wat is het antwoord?????

Dit zegt op zich nog niks, want stel je vijf keer dezelfde vraag aan het IVW, dan krijg je vijf keer een ander antwoord. ;)

Met andere woorden... de kop van het beest weet bijgod niet waar de kont mee bezig is.
 
André zei:
Dames en Heren,

Iedereen loopt te bléren maar niemand weet echt hoe het zit, ik tot voor kort ook niet:)

NU ECHTER WEL! Ben er op de makkelijkste manier achter gekomen, namelijk IVW vragen, en wat is het antwoord?????

Je mag als PPL vlieger in NL gewoon je pax" pro rata" mee laten betalen. Ja je hoort/leest het goed!


Andre,

bedankt! :rolleyes:

((Werd al bijna zenuwachtig van elk vreemd gezicht in de hangaar van de vliegclub...:stapelge: ))
 
Terug
Bovenaan