vlieguurtjes/vliegmaatjes gezocht

JulietWiskey

New member
Verse PPL-er zoekt andere enthousiaste en jonge PPL en CPL ers om samen wat uren te maken en van elkaar (en/of elkaars kisten) te leren! Ikzelf vlieg het meest in de piper PA28 serie. Sta ook ingeschreven op Airpool, maar dat schiet (tot nu toe!) niet echt op!

PM of mail me!

JulietWiskey:rt:
 
enne...

enne...

het lijkt me dus leuk om s een keer te vliegen in een voor mij onbekende kist als de DA20, TB10, TB20 of Robin!

JulietWiskey:airforce:
 
JulietWhiskey,

Welkom op het forum. Ik wil je waarschuwen. Als je met een PPL gaat vliegen en je werft daar passagiers voor ben je ILLEGAAL bezig. Het is PPL-ers NIET toegestaan te vliegen tegen vergoeding of als er werving van passagiers plaatsvindt.

Groet KL.
 
He JW,

leef je ook nog jonge! Al weer terug geweest naar AAA?
Kom nou eens bij ons kijken man..bij de KATANAflyers..
Kan zo echt leuk uurtjes boren hoor! voor weinig,..
Je hebt mn Emailadress als het goed is, dus ik hoor het wel van je!...

cheerios mate!

PS: momenteel heeft een motor change dus deze maand ff niet vliegen, pas weer in Oct.
 
@surfrules Wil in februari/maart terug gaan voor zo n 50 uurtjes te maken, mijn night rating te halen en wat uurtjes op n complexe kist te maken. Ze hebben alleen die turbo arrow niet meer, nu een c172RG...

@Koning lucht; vliegmaatjes gezocht(met PPL of CPL) is wat anders als passagiers tegen betaling meenemen!

@ fixed gear; check je pm!!
 
Koning Lucht zei:
JulietWhiskey,

Welkom op het forum. Ik wil je waarschuwen. Als je met een PPL gaat vliegen en je werft daar passagiers voor ben je ILLEGAAL bezig. Het is PPL-ers NIET toegestaan te vliegen tegen vergoeding of als er werving van passagiers plaatsvindt.

Groet KL.

Is werving dan verboden? Ik begreep dat passagiers laten betalen, anders dan als in kosten deling niet mag. Maar ik heb nooit iets over werven gelezen.

En hij werft niet, hij nodigt ons uit.:haha:
 
@Julietwhiskey,
Wil je gewoon goedkoper kunnen vliegen of wil je echt uren gaan maken?

Naud
 
@naudjuh; alletwee! En wat andere enthousiasten ontmoeten... (maar ik heb al een vriendin :D :D )

@PA28; (en surfrules) hebben die katana s zovaak engine changes dan ? ? :confused:
 
Yep werving (zoals b.v. bij Airpool) is verboden. Je ontneemt namelijk mensen met een CPL de kans om aan zulke vluchten iets te verdienen.
 
PH-WIL zei:
passagiers laten betalen, anders dan als in kosten deling niet mag.

Werven is evenals laten betalen verboden in NL.

Betalen omvat, naast het accepteren van vergoeding voor diensten, tegenwoordig ook kostendeling.

Dwz, als PPL'er mag u van passagieren geen enkele vorm van vergoeding accepteren.

Of uw gasten u na de vlucht op een vette steak bij het locale argentijnse Steakhouse uitnodigen is een andere zaak, maar afgerond 54,50 Eurotjes incl. 1/4 start- en landingsgelden, dat is er tegenwoordig (officieel iig) niet meer bij.
 
@PA28; (en surfrules) hebben die katana s zovaak engine changes dan ? ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nee dat valt wel mee met de katanas, maar voor de FLK is het helaas wel de 2de motor van het jaar. eerste in maart door een pilot error en deze keer, eind aug, door een mechanische probleem... door het laatste is er nu een behoorlijk getouw trek met de verzekering waardoor het een beetje lang duurt...

cheerios
 
Terug
Bovenaan