Verkouden en vliegen!?!

Tijdens duiken hadden we meestal Sudafed bij de hand.
Volgens mij niet in Nederland te krijgen maar je had 3-4 uur geen enkel probleem met klaren.
Althans dat werd gezegd ;)
 
Buiten het feit dat het je geen mieter helpt toch even dit.

Het schijnt dat als je veel van dat dure witte poeder snuift, je op den duur helemaal geen slijmvliezen meer hebt. Ook geen afsluiting dus meer van de buis van eustachius.

Het is een paardenmiddel en je moet er ff doorheen, maar dan heb je ook een structurele oplossing.

Anders moet je de witte kruis poeders maar vervangen door Xylometazoline spray. Werkt tijdelijk als een beer en als je het maar lang genoeg blijft gebruiken, helpt het je slijmvliezen dan ook om zeep.

Wat ik al zei: het helpt je geen mieter.
Blijf dus lekker thuis en schrijf een mooi verhaal op dit forum bij: Verhalen uit de cockpit of zo. Zo help je jezelf en een hoop lezers van PBB (en daar schieten we dan weer wel wat mee op). :-)

Groetjes

WS
 
Je schijnt ook je hele neus-tussenschotje weg te kunnen snuiven met dat Colombian Marching Powder.

Voor degenen die nog niet genoeg hebben van hun schotje:

Ik ben ook aan de beurt en naast mij in de keuken staan

-een dampende bak water met Chinese muntolie-druppels , 2 keer die verse hete damp snuiven en je ziet je sinussen in uuuuren niet meer terug.
Wel even huilen want het prikt bes wel heftag.
-Neusspray , Zoutoplossing met dexpanthenol erin ( geen werkstof , kan je langdurig gebruiken , is ERG zout )
-een familiepak Fisherman's Friend en zakdoeken

Belangrijkste ingredient ; een week geduld.

En ik zeg het ook nog eens , NIET KLAREN=NIET VLIEGEN , hoe slecht het ook uitkomt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan