tim427
New member
Beste airworks,
zoals sommigen misschien wel weten ben ik nu bezig met een Profiel Werkstuk voor school.
Met de volgende gedachte om brandstof te besparen: Taxfree inkopen NA de vlucht...
Echter moeten we een berekening hierbij maken.
Wij gaan er van uit dat er geen lineair verband is tussen massa en brandstof verbruik.
Onze vraag is dan ook: Wat verbruikt een Boeing 747-400 (een andere type 747 mag evt. ook) bij een minimaal gewicht (geen passagiers, bagage, en onnodig persooneel, volle brandstoftank enz.) en bij een maximaal gewicht.
Wij willen namelijk weten hoeveel brandstof het bespaard per kilo die NIET mee gaat op een maximale vlucht (brandstoftank leeg).
Gr. Tim
zoals sommigen misschien wel weten ben ik nu bezig met een Profiel Werkstuk voor school.
Met de volgende gedachte om brandstof te besparen: Taxfree inkopen NA de vlucht...
Echter moeten we een berekening hierbij maken.
Wij gaan er van uit dat er geen lineair verband is tussen massa en brandstof verbruik.
Onze vraag is dan ook: Wat verbruikt een Boeing 747-400 (een andere type 747 mag evt. ook) bij een minimaal gewicht (geen passagiers, bagage, en onnodig persooneel, volle brandstoftank enz.) en bij een maximaal gewicht.
Wij willen namelijk weten hoeveel brandstof het bespaard per kilo die NIET mee gaat op een maximale vlucht (brandstoftank leeg).
Gr. Tim