Tyrolean

Ook Leuk

New member
Heeft iemand ook nog vragen in zijn bezit aangaande de "Wissentest" van Tyrolean?

En heeft iemand ook ervaringen aangaande het Psychologisch onderzoek? Of weet wat het precies inhoudt?

Graag zou ik meer info hierover ontvangen,

Alvast bedankt.
 
Hallo,

Ik zou je graag helpen. Mijn info is echter gedateerd. Ik ben er in 2002 op selectie geweest. Je kunt me wel even een mail sturen. Misschien kan ik je nog wat info verschaffen.

Groet Koning
 
He Ook Leuk!

Ik ben er vorig jaar geweest, en heb wel wat info. Stuur me maar PM met je mail.

Nou mag je die selectie 2 keer doen, zoals de meeste wel weten. En nu ben ik weer uitgenodigd! Helemaal YES natuurlijk! Maar nou zat er een acceptgiro bij van 360 Euro!!! Of die voor aanvang van de selectie even betaald kan worden! Wie weet hier meer van? En hebben meer mensen dit ook gekregen bij de brief? Dit was een jaar geleden namelijk nog niet!:1855:

Groetjes!
 
Ja ik hoorde het van een vriend van me.......

Is dat eigenlijk voor je tickets enzo? of staat er niets over in de brief.

In iedergeval succes!
 
Hoi!

Ja standby tickets krijg je nog wel! Dat staat in de brief!

Die 360 Euro komt door "Für die auflaufenden Kosten der gesamten Selektion":(

Vraag ik me af waarom ze daar nu pas achter komen, met die hoeveelheden mensen die ze steeds uitnodigden, kunnen ze dan niet iets van een voor-selectie doen?

Maar goed, ben wel blij dat ik uitgenodigd ben!!! Dus ik ga ervoor!!!

Groetjes!!!
 
Als iemand nog info van de selectie etc. heeft, dan houd ik mij ook aanbevolen. Mag binnenkort ook eens in O'rijk snuffelen.

Is trouwens goede handel, die € 360,- : heb je 75 man nodig om weer een TQ van € 27.000,- te besparen... :(
 
€ 360,- voor het doen van een test op uitnodiging van een luchtvaartmaatschappij?
Wat is de volgende stap? Betalen voor de gevlogen uren? Ah, ja....dat bestaat ook al.
 
Oorspronkelijk gepost door Tuck-Under



Die 360 Euro komt door "Für die auflaufenden Kosten der gesamten Selektion":(

Maar goed, ben wel blij dat ik uitgenodigd ben!!! Dus ik ga ervoor!!!


Voor €360,- zou ik ook zoveel mogelijk mensen uit nodigen op gesprek als manager. Als piloot daarentegen zou ik er niet meer op reageren.
 
:)

:)

Hoi Tuck-Under,

ik ben net zoals jij vorig jaar ook op selectie geweest. 2 weken geleden ook weer een brief in de bus gekregen met de inmiddels beruchte cheque van 360 € :1855:
Ik kan 17 oktober weer over de vloer komen.
Suc6 de 12e en 13e!!

Gis
 
Ik wens iedereen die de selectie ingaat veel succes.

Wel moet het mij van het hart dat ik betalen voor een selctie een slechte ontwikkeling vind. Stel je voor dat je 5 sollicitaties nodig hebt voordat je wordt aangenomen. Dan ben je wel €1.000 - €1.500 kwijt om te solliciteren. Dat bovenop de studiekosten.

Maar ja, als ik zelf geen vaste baan had dan zou ik het zelf ook hebben gedaan. Je hebt immers weinig keuze.

Flyingviking
 
Hey Giske,

ik moet de 17e en de 18e ook naar Innsbruck.
Heb jij toevallig nog wat informatie voor de selectie?
Het enige wat ik van vorig jaar nog heb zijn de voorbeeldvragen van Interpersonal.de. Ik ben namelijk via hun tot in Innsbruck gekomen.

Groet, WFFF
 
Mensen, mensen, mensen even serieus he!!! Waar zijn jullie mee bezig???!!!!!:confused:

Dit begint op piramidefonds te lijken. Ik zou ook brieven naar gasten sturen die een jaar geleden nog afgewezen zijn. Komen ze nog een keer en betalen ze lekker 360 euro.

Dat doe je toch niet. Zo wel, echt diep en diep triest.
 
@ IJsboer

Ik denk dat je in deze tijd voor elke kans moet gaan die je krijgt. Tyrolean is een mooi en in mijn ogen degelijk bedrijf, dus waarom niet? Het kan zijn dat een kandidaat vorig jaar is afgewezen, maar in 1 jaar kan veel gebeuren. De kandidaat kan gegroeid zijn er ervan geleerd hebben, en zodoende ditmaal de selecties goed doorlopen. Het is idd wel jammer dat men nu moet betalen voor deelname. Maar als je goed voorbereid bent, en er vertrouwen in hebt, dan is dit een goede investering denk ik. Het is nl. niet zo dat je de banen tegenwoordig bij een pak cornflakes krijgt...
 
Er was eens een jongen. Zijn droom was: neuken met de lekkerste vrouw van de wereld. Een nobel streven.

Op school kreeg hij echter niet eens een vriendin. Toch moest hij aan zijn trekken komen. Wat hij ook probeerde, niemand wilde hem. Dan maar betalen voor seks. Een hoertje!!! Ja, dat moest het dan maar zijn. 100 Euro voor 10 minuutjes. Het moest maar. Maar wat bleek, de hoertjes wilde hem niet eens.

Dan laat ik me maar verbouwen dacht de aardige jongeman. 100.000 euro voor 1 uurtje onder het mes. Nu moest het wel lukken. Tot overmaat van ramp mislukt de operatie. Heel zijn lichaam verpest door die arts.

Nog 1 optie over: opnieuw doen bij een nog duurdere en betere arts. Het lukt!!!!! Alleen is hij nu al te oud geworden voor de dames. Niemand wil hem meer en zijn portemonnee is op.

Wat een triest verhaal he? Het lijkt wel ergens op.
 
Oorspronkelijk gepost door Does
. Het is nl. niet zo dat je de banen tegenwoordig bij een pak cornflakes krijgt...

Nee, je krijgt als salaris bij je baan een pak cornflakes per maand en de melk moet je nog zelf betalen!!!!

Wel weer negatief genoeg geluld hier. :D
 
Terug
Bovenaan