Hoe kom je erbij dat je zelf je tickets en onderkomen moet regelen tijdens de typerating? Wordt allemaal voor je betaald hoor!!
@ peut
de typerating wordt bij CAE gedaan, en daar stond duidelijk in :
Accommodation and travelling during assessment and TQ course will be at your own expense and responsibility. CAE will support you in finding affordable accommodation.
Dit lijkt me wel duidelijk , dus ik mag alles zelf dokken (was het maar zo dat het voor me geregeld werd, dat is het minste wat ze wel mogen doen voor dat geld.)
dus daar komt nog eens een kleine 2000 euro bij voor zelf regelen van de huisvestiging + verblijfkosten enz enz
om te beginnen ver van huis en een eerste baan lijkt me dit een leuk begin.
Maar de moeite die ze aan jou overlaten om zelf ervan te kunnen proviteren is associaal groot.
Ook krijg ik maar een 1 jarig contract en dat wordt automatisch elk jaar verlengd (maar als er reden is dit niet te doen wordt het dus niet verlengd) en wat moet ik daarmee? ik kan er dus op rekenen na 1 jaar dus eruit gegooid te worden voor een ander die dus weer een type wil neerleggen (in het ergste geval dan)
dat ik de type terugbetaald krijg staat nergens in de uitleg over tyrolean.
kan ook nergens zwart op wit terugvinden of dit ook echt waar is. dus ga er zeker niet vanuit
Hoe dan ook, ik vind het een zeer grote kans te vliegen, maar ik heb er teveel twijfels bij aangezien het ineens zo snel moet.
ik wil wel dat me eerste baan meteen wel een goeie is, en niet een kansje die ze maar snel geven om te kijken wie erin trapt zodat ze nog als laatste effe snel geld uit me kunnen trekken..
Ik heb echt wel door dat de markt nu goed aantrekt en als ik even wacht er goeie kansen voor me klaar zullen liggen,
Dit komt ineens aanwaaien en ik denk er echt wel serieus over na.
Maar ga maar eens na, je hebt net je opleiding afgerond en wilt vliegen, en ze bieden je dit aan, leuke kans, maar ver weg, zelf veel bijdokken en zelf alles ongeveer wel moeten regellen, ze nemen niet eens de moeite iets voor je te doen lijkt het, als je wil betalen denken ze : mooi weer eentje die erin trapt, scheelt ons weer veel geld . 23500 euro is geen kattepis voor een type voor een f100.
dezelfde type op een 737 -900 kost evenveel. wat moet ik er allemaal wel niet van denken.
En ook luft city line is ook helemaal niet zeker, moet eerst maar kijken of ik aangenomen wordt. maar toch heb ik het gevoel dat dit een betere werkgever is dan tyrolean.
Als iemand me meer kan vertellen over tyrolean , graag want ik zit echt te denken wat ik hiermee nu aanmoet,
goeie kans, maar veel extra kosten en moeite ( de moeite wil ik echt wel voor lief nemen want voor niet gaat de zon op, maar kom op , 23.500 is gewoon niet effe snel bij elkaar gewerkt)
ik hoor het graag van de meer ervaren mensen onder ons.
M.V.G
Eagle One