Tyrolean Airways

Toen wij op selectie gingen kwamen alle vragen uit de Gleim cpl, dat is een boek voor de FAA theorie. Nu de JAR ook in Oostenrijk is ingevoerd, weet ik niet meer zeker of dat nu nog zo is. Probeer ook op Pilots.de te kijken en FLDman moet binnenkort of is zelfs al geweest, misschien kan hij je meer vertellen. Ik vond de vragen toen niet moeilijk, maar een heleboel gaan toch onderuit tijdens deze ronde.
 
als het goed is zitten er nu meer jar vragen in als bij onze selectie.
Ik zou zeggen lees gewoon 1x je samenvattingen atpl door en de theorie is een makkie!
 
Ik heb in mijn mail van Frau Gspan ook gezien dat er zijn vragen over : Austrian/ International/ JAA Air Regulations zijn.....weet iemand wat ik me hier precies bij voor moet stellen...? :confused:
 
Austrian air law???:wegkwijt: :wegkwijt:

Alle lijnvliegtuigen hebben een registratie die met een L begint. De rest ben ik effe kwijt.:snore:
 
is iemand heel toevallig in bezit van een database voor die ATPL vragen....? mocht iemand ze hebben, zou ik deze persoon zeer erkentelijk zijn!!!


DANK :D
 
Slecht nieuws voor al wie dorst heeft. Spijtig genoeg was mijn sim assessment net niet goed genoeg (net geen 80%) dus lig ik er uit bij Tyrolean. Tijdens de NDB approach vergeten naar de speed te kijken dus te snel bij het selecteren van flaps en gear down en te snel in final. Ik mag binnen 6 maand nog eens proberen...
Ondertussen heb ik al getekend bij Jetairfly dus Tyrolean zal niet meer voor mij zijn. Spijtig want ik had er een heel positieve indruk van. Modern & dynamisch bedrijf en vriendelijke mensen.

Succes aan al de rest!

Grts
 
Terug
Bovenaan