Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maja, he. Dit gebeurt nu ook bij Easy. 40 K neersmijten en na het seizoen er zeer waarschijnlijk eruit geknikkerd worden. Wel met een paar ervaringsuurtjes.:biertje:.
Bij easy betaal je de rating mara krijg je, correct me if im wrong, wel betaald tijdens je line training. En degene die ik gesproken heb die bij easy 40k hebben betaald hebben allemaal een verlenging aangeboden gekregen en vliegen daar nu nog, of zijn zelf overgestapt.
Astraeus heeft, voordat ze met Aircrew training center in zee gingen, geloof ik al een dergelijke deal gehad via bond aviation. Geloof dat er toen niemand is blijven hangen binnen de maatschappij maar dat weet ik niet zeker!
V1,
Hoe staat het met je ATPL opleiding?
Wacht eerst maar eens af hoe de situatie is wanneer je hopelijk bent afgestudeerd. Horen we je dan net zo vaak als nu als het wellicht nog slechter gesteld is als de afgelopen jaren?
Wat bood hubair dan aan? het eerste dat ik er van lees, en dan nog wel over een Belgische vliegschool.Beste mensen,
Dat verhaal van ATC is me wel duidelijk, dat is het verhaal dat Hubair ook al een poos aangeboden heeft.
Maar hoe zit dat dan met die deal via easyjet? Via welke mensen loopt dat dan? Of gaat dat direct via EasyJet?
Is dat ook PUUR commercieel zodat je er na 100 uur weer uitgeknikkerd word of is het inderdaad zo dat je na je TR en Linetraining een seizoen vliegt en dan met een beetje geluk mag blijven?
Als je dan ook nog eens redelijk fatsoenlijk betaald word lijkt het al om iets heel anders te gaan.
Ben benieuwd te horen hoe het zit!
Groeten
:radar: Andre :radar:
Nou ja, genoeg negativiteit, hoop voor alle jongens en meisjes die net klaar zijn dat het allemaal snel weer aantrekt! En voor alle wannabees, BEZINT EER GE BEGINT!
Groeten
:radar: Andre :radar:
Beste mensen,
Maar hoe zit dat dan met die deal via easyjet? Via welke mensen loopt dat dan? Of gaat dat direct via EasyJet?
Is dat ook PUUR commercieel zodat je er na 100 uur weer uitgeknikkerd word of is het inderdaad zo dat je na je TR en Linetraining een seizoen vliegt en dan met een beetje geluk mag blijven?
Als je dan ook nog eens redelijk fatsoenlijk betaald word lijkt het al om iets heel anders te gaan.
70K voor Vliegopleiding is helemaal niet vreemd als je in de omringende landen kijkt.
Duitsland gemiddeld 65K. Oostenrijk ook 70K.
Alleen NL is zo achterlijk duur.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik hoor dat er mensen zijn die na de 6maanden een leuk contract kregen.
Met zwembaden gevuld met 3streperts kan ik me voorstellen dat het voor easy,
easy is om je na 6maanden er weer uit te knallen en een vers iemand binnen te halen.
Klopt dit of is easy opeens zo aardig dat ze iedereen die een beetje kan sturen na 6maanden een contract voor schuift?