Zwarte cijfers.... hmmm nee en die gaan er dit jaar denk ook niet komen. Vergeet niet dat door ArkeFly de stoelprijzen voor TUI ondernemingen lager zijn dan voorheen. Er wordt in een andere tak binnen het concern meer winst gemaakt, zolang die cijfers maar in het zwart zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
El Stevo,
Oke en ik kan natuurlijk ook niet in de toekomst kijken, maar zoals ik het nu bekijk zal de pax markt een zware markt blijven voor de charter mys voor de komende jaren. Kijk naar de voorgaande, Kijk naar de kost prijzen van tickets, liefst zo laag mogelijk, kijk naar de concurentie om ons heen.
Dus er van uit gaande dat dat zo blijft, zal de winst voor de Paxvloot van MP en voor arke ook schaars blijven!?!.. dus Hoelang wil TUI nog geld pompen in een bedrijf dat geld kost...TUI DE gaat niet voor niets 2 togo's samen voegen...
Bij MP zie ik soms ook de vingertjes achter de oren krabben!...ondangs dat MP ook nog genoeg andere bedrijven heeft in het buiteland die geld opbrengen, freight agency's, TAMPA airlines..noem maar wat.
Wil niet persimistisch zijn, maar we willen toch een bedrijf opzetten dat winst maakt en niet iets vooruit blijven slepen waar toch weinig met te halen valt?
Hoop dat die 737tjes de oplossing zijn voor arke...
cheerios