Stella naar Amerika!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoorde toevallig van een ex-stella iemand dat hij bezig was met solliciteren (na jaren) waarna hij de vraag aan huidige stella mensen stelde: en? is het nog steeds zo leuk bij stella? (iets in die trant, maar het cynisme droop ervan af van wat hij zei)...waarna hij een beetje een gemengd antwoord terug kreeg. Al met al werkte dit niet heel erg overtuigend op mij...

Jammer, want bij de motivatie van de studenten staat of valt een vliegschool.
 
hee t ging hier toch over Stella naar Amerika?
dus kan iemand mij vertellen of er al wat meer bekend is? ik ga in de oktober klas beginnen, is het dan zeker dat ik naar florida ga of waarschijnlijk of niet?? en wanneer vind dit plaatst is dat meteen na je theorie, lijkt me niet, maar hoor er graag meer over.
 
All I know, wat tot nu toe bekend is (correct me if I'm wrong) is dat er deze maand instructeurs naar Amerika gaan om daar in een maand hun papiertjes te halen. Daarna worden de eerste groepen gestuurd en ik dacht dat Stella vanaf januari de klassen standaard naar Florida wilde laten gaan.
nogmaals correct me if I'm wrong, wellicht kan een instructeur of iemand die er meer van weet er meer van vertellen.:airforce:
 
Wat ik heb gehoord is dat volgende week de instructeurs al gaan, en over 2/3 weken de eerste studenten.

@ BOZ:
Je gaat eerst in Nederland solo, daarna vertrek je naar Florida..
 
@BOZ

Ik start maandag, dus septemberklas, ons is verteld (eergister) dat deze klas de eerste echte zullen zijn als het helemaal goed gaat. Dus ik denk dat je er wel van uit kunt gaan dat jij ook gaat.
Ik kom trouwens ook uit Berrege :P (niet belangrijk :P)
 
Wacht ik denk dat je bedoelt de eerste 17 mensen. Die gaan over 3 weken ja, maar dat is een proef zeg maar. Zo is het mij verteld.
 
die mensen gaan daar gewoon heen, met instructeurs en alles enzo...
ze zullen inderdaad de eerste zijn, wat het dan automatisch een proef maakt.
als het niet werkt zullen ze er gewoon niet mee door gaan
als het wel werkt gaan ze er dus gewoon wel mee door, met gelijk een groep daarna
(en als ik reken denk ik niet dat jij dan in die groep zit, niet lullig, omdat jij dan nog met de theorie bezig bent)
er blijven dan dus gewoon groepen gaan, en uiteindelijk ook jou groep
 
Nieuws: Ja het klopt dt stella naar Amerika gaat (ik ben zelf student op Stella) Is heel leuk allemaal maar het is wel erg toevallig dat alle leerlingen (ook die niet naar de USA gaan) ''opeens'' een extra rekening krijgen voor gestege brandstof, een dikke 4 duizend euro! En nu de brandstof omlaag gaat met al bijna 30 ct! krijgen we niets terug! en we hebben nu 3 maanden eindelijk een specificatie gehad over de extra 4 duizend euro. Wat stond er in? de 4 duizend euro wordt gesbruikt voor: om duurdere examens te kunnen dekken, brandstof die (zo genaamd) gestegen is, EN een 4e locatie!!!! WAT EEN ONZIN! aan een 4e locatie laat je toch alleen de leerlingen mee betalen die daar daadwerkelijk ook heen gaan? Contract erbij gepakt het geanalyseerd en wat blijkt, er staat niks over extra kosten voor een 4e locatie!! Het is te gek voor woorden wat er allemaal op die school gebeurt! Leerlingen worden behandeld als oud vuil! in het begin voor dat je een contract heb getekend is het: ''ja we doen dit voor je en dat en we zijn de beste school van nederland en kom bij ons!'' en zodra je er zit kan je verrekken! 24 maanden heb je genoeg geld om van te leven, want dit is wat je van de bank leent voor living kosten en daarna is het op. Ik kan je vertellen, 24 maanden haal je nooit op Stella. gewoon door slecht management. Daarnaast zit er bij de planning een man die nog nooit met vliegtuigen heeft gewerkt alleen met vrachtwagens en andere vormen van logestiek. gemiddeld vlieg ik zelf 1.3 keer per week! WAARDELOOS! en als je er wat van zegt dan krijg je als antwoord: ''maak je niet druk we zorgen ervoor dat je voor die 24 maanden klaar ben. En ondertussen zit je jezelf op te vreten over van alles en nog wat. Als het Stella uit komt dan zeggen ze op het ene moment dit en het andere moment dat, het is maar net hoe hun het uitkomt en je kan er niets tegen doen! Als ik het over kon doen had ik nooit maar dan ook nooit van mijn leven naar Stella gegaan! Ik kan heb veel moeite om onder woorden te brengen wat voor mafia tent die school is!

MVG Anoniem (want zodra mijn identiteit uitkomt, zal ik van school gestuurd worden omdat dit vertrouwelijk is, op opendagen bijv moet je leuk lachen terwijl 90% op Stella ontevreden is, maar niemand mag dit weten!)
 
Nieuws: Ja het klopt dt stella naar Amerika gaat (ik ben zelf student op Stella) Is heel leuk allemaal maar het is wel erg toevallig dat alle leerlingen (ook die niet naar de USA gaan) ''opeens'' een extra rekening krijgen voor gestege brandstof, een dikke 4 duizend euro! En nu de brandstof omlaag gaat met al bijna 30 ct! krijgen we niets terug! en we hebben nu 3 maanden eindelijk een specificatie gehad over de extra 4 duizend euro. Wat stond er in? de 4 duizend euro wordt gesbruikt voor: om duurdere examens te kunnen dekken, brandstof die (zo genaamd) gestegen is, EN een 4e locatie!!!! WAT EEN ONZIN! aan een 4e locatie laat je toch alleen de leerlingen mee betalen die daar daadwerkelijk ook heen gaan? Contract erbij gepakt het geanalyseerd en wat blijkt, er staat niks over extra kosten voor een 4e locatie!! Het is te gek voor woorden wat er allemaal op die school gebeurt! Leerlingen worden behandeld als oud vuil! in het begin voor dat je een contract heb getekend is het: ''ja we doen dit voor je en dat en we zijn de beste school van nederland en kom bij ons!'' en zodra je er zit kan je verrekken! 24 maanden heb je genoeg geld om van te leven, want dit is wat je van de bank leent voor living kosten en daarna is het op. Ik kan je vertellen, 24 maanden haal je nooit op Stella. gewoon door slecht management. Daarnaast zit er bij de planning een man die nog nooit met vliegtuigen heeft gewerkt alleen met vrachtwagens en andere vormen van logestiek. gemiddeld vlieg ik zelf 1.3 keer per week! WAARDELOOS! en als je er wat van zegt dan krijg je als antwoord: ''maak je niet druk we zorgen ervoor dat je voor die 24 maanden klaar ben. En ondertussen zit je jezelf op te vreten over van alles en nog wat. Als het Stella uit komt dan zeggen ze op het ene moment dit en het andere moment dat, het is maar net hoe hun het uitkomt en je kan er niets tegen doen! Als ik het over kon doen had ik nooit maar dan ook nooit van mijn leven naar Stella gegaan! Ik kan heb veel moeite om onder woorden te brengen wat voor mafia tent die school is! En ohja, ALS JE NIET OP STELLA ZIT DAN KAN JE, JE NIET IN LEVEN HOE HET DAAR IS! GA DUS OOK NIET VERTELLEN HOE JE OVER STELLA DENKT WANT JE WEET DE HELF NOG NIET EENS!

MVG Anoniem (want zodra mijn identiteit uitkomt, zal ik van school gestuurd worden omdat dit vertrouwelijk is, op opendagen bijv moet je leuk lachen terwijl 90% op Stella ontevreden is, maar niemand mag dit weten!)
 
Omdat er nu in twee threads reacties gaan lopen met reacties op Just Started's posting, heb ik deze afgesloten en de twee reacties verplaatst naar de thread Zeer kritische noot over Stella. Ik denk dat alles is gezegd over het Stella Amerika traject, overige reacties graag in de andere thread.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan