worstenbroodju
Expert
Zodra KLS de mogelijkheid krijgt zullen ze gewoon weer volop mensen gaan opleiden. (misschien zelfs weer 180 per jaar).
Zij willen immers ook alleen winst maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
inderdaad, maar ook over uitstroom/intake van KLMEn Zweuvert, let eens op, hij heeft het over de intake van de KLS.
Maakt EPST verlies?
Niet als reactie op een bericht, maar dit fragment leek me wel interessant voor de lopende discussie.
http://www.youtube.com/watch?v=eVnPvZ_JbgQ
@Aussie en Woorstenbroodjuh,
Jullie denkwijze snijdt kant noch wal... Dus volgens jullie zou het een slimme financiele zet van de KLS zijn om nu minder studenten aan te nemen omdat dit goed voor de marketingmachine is van de KLS....?
Als het de KLS echt alleen om het geld zou gaan, dan hadden ze wel naar de strategie van een vliegschool uit Teuge gekeken en waren ze maximaal (180+) blijven opleiden....
Heb met verbazing gekeken.
Als het marketing is, dan is het toch wel hele slechte marketing. De directeur zegt het nog maximaal 1,5-2 jaar zo vol te kunnen houden. Er zijn wel wat positieve ontwikkelingen, maar een zwaluw maakt nog geen zomer. Vervolgens zegt hij letterlijk dat hij denkt dat de KLM de school wel niet failliet zal laten gaan. Dit is kennelijk allerminst zeker.
Ik zou me nog wel eens twee keer bedenken, voor ik een peperdure opleiding zou gaan volgen aan een commercieel instituut, waarvan de directeur zelf min of meer zegt dat die school best wel eens failliet zou kunnen gaan, voor ik de opleiding af heb.
Bepaald geen geniale marketing.
Leon.