Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo!
Ik ben vandaag (gelukkig :yeehaadoor de eerste keuring op Stelle Flight Academy gekomen.
Ik vraag me dan ook af of er nog mensen zijn met goude tips voor de 2e fase?
Alvast bedankt!
Rik
Je krijg lang plezier van je investering, want je bent gerust 3 jaar of langer bezig met de opleiding, om vervolgens opnieuw te beginnen of het modulair af te maken. (als IVW dat nog langer blijft pikken).
en met de garantie kan je nog instructeur bij ze worden, of 100 uur naar turkije)
Hallo!
Ik ben vandaag (gelukkig :yeehaadoor de eerste keuring op Stelle Flight Academy gekomen.
Ik vraag me dan ook af of er nog mensen zijn met goude tips voor de 2e fase?
Alvast bedankt!
Rik
Waarom reageert iedereen op dit hele forum met zoveel agressie op elkaar?
Ik vroeg gewoon of mensen nog goude tips hebben voor de selectie, en dan krijg ik al deze shit over waar ik mijn geld in investeer, en dat ik voor 30 mille naar turkije mag gaan.
Ik vraag toch helemaal niet om al dat gezeik?
Waarom reageert iedereen op dit hele forum met zoveel agressie op elkaar?
Ik vroeg gewoon of mensen nog goude tips hebben voor de selectie, en dan krijg ik al deze shit over waar ik mijn geld in investeer, en dat ik voor 30 mille naar turkije mag gaan.
Ik vraag toch helemaal niet om al dat gezeik?
Kan iemand hier iets meer over vertellen?....
Een hoop mensen, zeker de ex-studenten weet hoe het er aan toe gaat en heeft de schade en schande al betaald.
Hun enige doel is om je te behoeden en geheel profijtloos je te helpen.
Wat je uiteindelijk kiest moet je zelf weten natuurlijk, maar gewoon even een tipje
wel naar hun open dag geweest uiteraard, om wat nare vragen te stellen
Kun je daar iets meer over vertellen Final-Glide? Wat voor vragen heb je ze gesteld, en wat voor antwoorden heb je gekregen? Misschien helpt het Rikietje om zich op de selectie voor te bereiden...