Stella Januari 2008 klas (Teuge)

Het is verstandiger op dit board niet je echte naam te posten. Advies: bewerk je bericht en haal je naam weg.

Verder veel succes iedereen met de opleiding!
 
Welkom jongens!:grijns:

Ik wacht even de uitslag van de medische keuring af, al die positief is ga ik meteen Stella bellen dat ik in Teuge ingedeeld wil worden, in de Januari klas. Wat mij betreft wordt dat 'em definitief. :radar:

Heeft iemand van jullie misschien informatie over wanneer er een bankdag is, wanneer je kleding moet passen en al die andere dingen die geregeld moeten worden? Of krijg je daar bericht over van Stella? :)
 
Welkom jongens!:grijns:

Ik wacht even de uitslag van de medische keuring af, al die positief is ga ik meteen Stella bellen dat ik in Teuge ingedeeld wil worden, in de Januari klas. Wat mij betreft wordt dat 'em definitief. :radar:

Heeft iemand van jullie misschien informatie over wanneer er een bankdag is, wanneer je kleding moet passen en al die andere dingen die geregeld moeten worden? Of krijg je daar bericht over van Stella? :)

Ik zou zeggen: vraag dat even als je Stella belt. Die weten het zeker. En zou je dan direct zo hoffelijk willen zijn om dat hier op het forum te plaatsen?

De klas begint een beetje vorm te krijgen!:cool:
 
Welkom jongens!:grijns:

Ik wacht even de uitslag van de medische keuring af, al die positief is ga ik meteen Stella bellen dat ik in Teuge ingedeeld wil worden, in de Januari klas. Wat mij betreft wordt dat 'em definitief. :radar:

Heeft iemand van jullie misschien informatie over wanneer er een bankdag is, wanneer je kleding moet passen en al die andere dingen die geregeld moeten worden? Of krijg je daar bericht over van Stella? :)


Die bank dag is de eerste donderdag van december (voor de januari-klas)
de uniformen worden dan als het goed is ook meteen gepast ;)
Ik moet die medische keuring doen 21 november. Ik hoop dat ze een beetje snel zijn met die uitslag.

welcome to the club iedereen die in januari begint :)
 
Vandaag de medische keuring gehad... Wat een drama, het OV... :wegkwijt:

Ik ben in ieder geval weer thuisgekomen, en alles was in orde (bloedonderzoek etc. weten we natuurlijk nog niet). Dus vol goede hoop een weekje wachten, als ze dan niet gebeld hebben ben ik goedgekeurd. De kans dat ik de lucht rond Teuge onveilig ga maken is dus weer ietsje toegenomen.:grijns:
 
dit is de tussenstand van de januari-klas als ik het goed begrijp

NEOS, flares85, erique, bollebakker, anubis, Berry42

kortom we zijn al met zijn 6-en als het goed is.....

hopelijk zijn er nog meer...... hoe meer zielen hoe meer vreugde toch ?:D
ik denk dat er ook mensen zijn die bij ons in de klas zitten en niet eens van het bestaan van Airwork.nl afweten.

slechte zaak :p:
 
Ook aangenomen voor januari

Ook aangenomen voor januari

Hallo allemaal,

Ik ben ook aangenomen voor januari en heb 2 dagen geleden mijn medical gehad. Ik heb een berichtje achter gelaten op 'onze' hyves waar ik mezelf een beetje voorstel. Zijn er nog meer mensen die in de bungalowtjes van Stella gaan zitten? Ben ook wel benieuwt wie huiosgenootjes worden :P
Spreek jullie in ieder geval 6 december (ABN presentatie en kleding passen) en misschien wel eerder.

Dixan
 
eeey :D

welkom bij de club :D
ik ga in de bungalowhuissies zitten dus wie weet zitten we bij mekaar.
ik heb de dag voor jouw medical gehad (21e)
het is voor ons beiden wachten op de bloed/urine onderzoeken ;)
maar dat zal wel goed zitten
groetjes!!!:D

edit: jij was ook op die informatiedag op stella toch??

toen bleven wij als laatste 2 over... toch?
gelukkig ben je door de grading en alles heen gekomen :D
 
Laatst bewerkt:
eeey :D

welkom bij de club :D
ik ga in de bungalowhuissies zitten dus wie weet zitten we bij mekaar.
ik heb de dag voor jouw medical gehad (21e)
het is voor ons beiden wachten op de bloed/urine onderzoeken ;)
maar dat zal wel goed zitten
groetjes!!!:D

edit: jij was ook op die informatiedag op stella toch??

toen bleven wij als laatste 2 over... toch?
gelukkig ben je door de grading en alles heen gekomen :D


Klopt helemaal! Mooi dat je er ook doorheen bent! Zou inderdaad gezellig zijn als we bij mekaar zitten. Maar bij de info dag zeiden ze al, dat je bij bekende geplaatst kan worden :D .
 
hey,

Lees allemaal goede nieuwtjes, mooi om te horen.
Ik ga ook in die bungalowtjes wonen en ben er ook bij 6 dec kunnen we met elkaar kennis maken.

Groetjes Rinus
 
Terug
Bovenaan