Stella Januari 2008 klas (Teuge)

Neos

New member
Hoi,

Afgezien van de medische keuring ben ik toegelaten tot de januari klas van de Stella Aviation Academy. De november klas begint waarschijnlijk in Maastricht en in december is er geen klas. Vandaar dus.

26 jaren "jong", afkomstig uit Enschede en inmiddels een afgeronde HBO en 3-jaar werkervaring als bagage.

Ik ben van plan om tijdens de opleiding te pendelen met de auto. Dit is goed te doen vanuit Enschede (45min). Wellicht dat er carpool-buddy's op de route wonen? :confused: :biertje:

Verder nog mensen die toegelaten zijn?
 
Laatst bewerkt:
Over twee weken fase 3 ! Dus hoop dat ik me mag aansluiten :)
Nog tips btw ?

Ik zou hem proberen te halen...


Maar serieus. Gewoon rustig heengaan en je geen zorgen maken als het niet direct lukt in de sim.

Het boekje kreeg ik 7 dagen van te voren toegestuurd, maar had ik eigenlijk dag twee al aardig door. Die is niet té ingewikkeld. Het is wél een must dat je hem goed kent voor aanvang van de test, want je krijgt daar eerst een (computer)test over.

Veel succes! (En ook alvast bij het eventuele aansluitende gesprek.)
 
...
26 jaren "jong" en inmiddels een afgeronde HBO en 3-jaar werkervaring als bagage...

Beetje offtopic, maar wat doe je als je bagage bent, verhuur je jezelf om spullen te vervoeren.:yeehaa:

Just kiddin', neem aan dat je bij bagageafhandeling hebt gewerkt ofzo?
 
Beetje offtopic, maar wat doe je als je bagage bent, verhuur je jezelf om spullen te vervoeren.:yeehaa:

Just kiddin', neem aan dat je bij bagageafhandeling hebt gewerkt ofzo?

haha lol, ik snap hoe je bij de bagageafhandeling komt.. Maar ik bedoelde bagage wat meer criptisch. Ik heb 1 jaar bij de gemeente als projectmedewerker en daarna 2 jaar bij een adviesbureau voor verkeer en vervoer als projectleider gewerkt. "Kantoorbaantjes" dus. En drie jaar was voor mij lang genoeg om zeker te weten dat ik dat niet tot mijn 65e ga doen. :stapelge:
 
Het is maar net hoeveel haast je hebt, hoeveel tijd je hebt en hoe bij Stella het rooster er uit ziet. In Theorie zou het binnen een maand kunnen. Maar dan moet alles wel op elkaar aansluiten. Ga er realistischer vanuit dat je er twee tot drie maanden over doet.
 
in een maand tijd is de selectie makkelijk te doen, heb er zelf ook een maand over gedaan en best rustig aan gedaan, alleen voordat je uitslag hebt van de medische keuring ben je anderhalve maand verder maar dat heeft niks met de selectie van stella te maken.

het is zelfs wel in een week te doen al raad ik je dat af, je kan je wel beter voorbereiden op de onderzoeken.
 
Woehoeee!! De medische keuring (MUV bloeduitslag) ook ge-aced! Ik ben er dus bij in januari.

Maaareh. Op basis van de reacties hier zou je zeggen dat ik lekker in m'n Remy ben..
 
Dat zal wel meevallen, moet alleen mijn medical nog ! Ben alleen nog aan het nadenken of Maastricht geen betere optie is.....
 
Ik ben zelf (op de medische keuring na) ook toegelaten bij SAA, maar ik zit te twijfelen wanneer ik zal beginnen. :bwah: :wegkwijt: Januari of maart, daar ben ik nog niet uit. Denk wel dat ik op Teuge wil.. Eerst maar is de medische keuring doen (13 Nov) en dan zie ik wel verder.
 
Nou ik zou zeggen als je een relaxte gozer bent, dan ben je van harte welkom in januari! Zo niet, dan is de maart klas echt wat voor jou ;):grijns:

Keep me posted!


Edit: Je hebt trouwens ook de KLS selectie doorlopen? Wat is de reden dat je stella hebt gekozen?
 
Nou ik zou zeggen als je een relaxte gozer bent, dan ben je van harte welkom in januari! Zo niet, dan is de maart klas echt wat voor jou ;):grijns:

Keep me posted!


Edit: Je hebt trouwens ook de KLS selectie doorlopen? Wat is de reden dat je stella hebt gekozen?

Omdat ik de grading bij de KLS niet heb gehaald. Aan de éne kant vreselijk jammer, maar aan de andere kant ben ik tijdens die week wel iets anders over de kls gaan denken. Het blijft in mijn ogen de beste school, maar als ik de sfeer bij SAA zie is het daar toch wat beter, gezelliger; m.a.w. ik voel me daar meer op mijn gemak.

Ennuh, ik ben de meest relaxte gozer die je kunt vinden. :biertje:

Anyway, ik zou ook graag in januari beginnen; feit is dat een goede vriend van me in januari zijn PO2 overnieuw mag proberen (de eerste keer was hij gezakt).. Maar aan de andere kant denk ik, hij heeft bij de kls PO2 niet gehaald, en hier ook niet. Dus, ik denk er nog even over na en wie weet zie ik je in januari. :D
 
Hey woehoe!! Iemand die bij Stella de toelating niet haalt?!? Dat is al de tweede deze weet op dit forum. Het gebeurt dus wel degelijk.

Ik zou trouwens niet te veel wachten op je vriend.. Zeker niet als hij ook bij Stella al voor de tweede test gezakt is. Daarnaast: als hij alsnog toegelaten wordt kun je hem mooi helpen bij tentamens.. En met een beetje mazzel loopt zijn opleidingstraject off-sync met die van ons waardoor je er allemaal baat bij hebt;-)

Maar zonder gein, welkom bij de "groep" !:biertje:
 
eeeyy,

Ik ben Berry, 18 jaar oud en woon in Wateringen ik ben gister ook aangenomen voor de januari-klas. (op de medische keuring na dan)
en uiteraard benk ook gewoon relax:P zoals de meeste hierzow..:biertje:
kortom het gaat wel leuk worden als ik zo eens hoor misschien kunnen mensen die in de januari-klas zitten hun MSN effe per PM naar me sturen :)
En Anubis en Erique ik zou gewoon naar Teuge toe komen ;)
Ik ga zowiezo in dat bungalowpark de scherpenhof zitten :) kortom misschien spreek ik hier mijn toekomstige kamergenoten al aan :D

kortom NEOS,ENRIQUE,ANUBIS en ik hebben de selectie al gehaald en neos en ik weten zeker dat we naar Teuge gaan.

neos: het is misschien wel leuker om met zijn allen bij mekaar te zitten... ik denk dat je het heen en weer rijden op een gegeven moment ook zat bent...

het scheelt wel wat geld maar dan heb je ook medeleerlingen waarmee je kan overleggen,bespreken en je hebt het denk ik gezelliger ;)
het blijft natuurlijk jouw beslissing.....

ik heb zojuist een hyve geopend voor de januari-klas van teuge
http://saa0108teuge.hyves.nl
 
Laatst bewerkt:
Mannen van het goede leven.

Deze jongenman van 22 jaar oud met de naam Rinus is er ook bij:). Alleen nog wachten op de uitdraai van de medische keuring, daarna is het 100% zeker maar moet wel goed komen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan