Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ Sada: klopt. Reden was het feit dat die BC een extra 13k moest kosten. Vandaar.
Leuk als je school dergelijke mogelijkheden afslaat...
Zegt dat wat over Stella of KLM?
De keuze is idd wel aan de student zelf. Volgens mij kunnen Stella studenten daar alsnog voor kiezen. Bij mijn weten vond Stella die 13k te veel gevraagd, maar laat de keuze aan de studenten... Weet niet of dit nog steeds zo is.
gr
een 'soort van overeenkomst'
Wat een klucht is me dat toch altijd met die "overéénkomsten"?
Wie gelooft dat nu nog?
Dus er zijn genoeg andere leuke bedrijven waar je waarschijnlijk aan de bak kunt.
Beetje ervaring op doen en dan kun je (als je toch zoooooo graag wil) over een jaar of 4 toch gaan solliciteren bij KLM en dan krijg je hier hoogstwaarschijnlijk ook wel een baan.
Dus als ik hetgoed begrijp, kom je van EPST en wil je naar de KLM, moet je eerst een BC doen van 13000 euri? Mocht het de Stella studenten bij KLM goed afgaan, dan gaat ditzelfde gelden voor SAA.
Hier komt het dus op neer.
Yep. De BC, die eigenlijk een Compressed Bridge Course (CBC) heet kost €12.500. Er wordt een proef gestart met 15 leerlingen. Is KLM tevreden, dan mag Stella op structurele basis een aantal leerlingen per jaar sturen. Deze worden door Stella zelf geselecteerd. Je moet dan onder andere aan de toelatingseisen van KLM voldoen en je mag niet eerder de selectie voor de KLS hebt gedaan (in bepaalde gevallen wordt een uitzondering gemaakt).
Voor zover ik weet hebben Martinair Luchtvaartschool en EPST ook zo'n "overeenkomst" met KLM.