Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Beer: http://www.bol.com/nl/p/managen-voor-dummies/1001004010301305/ pagina 12 tot 14 :stapelge:
Je kunt toch moeilijk zeggen dat dit alles positieve ontwikkelingen zijn...
Beste Bart,
Cityjet
2009 16 miljoen verlies
2010 50+ miljoen verlies
2011 50+ miljoen verlies
4 F50's al uitgefaseerd, F50 routes die stop gezet worden, niet een manager maar de directeur (benelux, lees oud VLM) die naar 13 mnd het voor gezien houdt.
Wat interesante uitspraken van Mevr Ourmieres: http://www.irishtimes.com/newspaper/finance/2012/0621/1224318357066.html
Leuk dat ze FMO opstarten, je moet wat met je vliegtuigen en personeel, maar de 10 extra CA zijn niet extra, maar replacement (als je het over klepel hebt).
Cityjet is het oude VLM aan het lozen en uitkleden... al sinds de overname... en dit vind ik ontzettend zonde! Maar ik steek me kop in het zand.. my 2 cents.. laatste keer oliebollen in Antwerpen dit jaar met de F50's.
Met nadruk nogmaals, helaas... maar ik ben er bang voor....
Beste Bart,
Mooi dat jij de waarheid in pacht hebt. Kun je ook mijn pensioen voor me beleggen? Ben niet zo tevreden over de behaalde resultaten afgelopen paar jaar.
Het woord directeur is wat aan de grote kant, zo groot is CityJet niet. Zou hem eerder manager Benelux willen noemen.
De route ANR MAN liep blijkbaar gewoon niet goed. CityJet wil de main focus hebben op LCY, dan is het niet heel raar dat je een slecht lopende route opgeeft en iets nieuws begint vanaf LCY. De F50 heeft routes verloren na de overname, maar er ook routes bijgekregen.
Je jaarcijfers zijn ook wat abstract. Boekjaar 09/10 was het verlies 50+ en het boekjaar 10/11 was het 50+. Ourmieres is pas in dat laatste boekjaar gekomen, en toen zijn er stappen gemaakt om het tij te keren. Over 11/12 was het verlies beduidend lager.
Ben niet based in ANR, maar roepen dat het dit jaar de laatste keer oliebollen happen is in Antwerpen vind ik een boute uitspraak voor een buitenstaander.
Beer, BravoKilo
1 t/m 100 Ik hoop dat ik het mis heb...
Wat ik altijd jammer vind is de uitspraak, buitenstaanders hebben geen recht van spreken... Buitenstaanders zien dingen die mensen inside misschien niet zien... Veranderingen gaan gestaag 50 pax worden er 49... 48 als dat rustig gaat... niemand die het merkt... Parkeren 1 F50 1 Avro.. 2 F50 als het langzaam gaat... niemand die het merkt...
BravoKilo ik ben bang dat komend jaar geen feest wordt:
http://www.eraa.org/library/statistics/doc_download/1427-may-2012
Klik maar eens op MAY 2012
'Ongeveer twintig belangstellenden voor CityJet'
PARIJS - Air France-KLM maakt vorderingen met de verkoop van zijn verlieslatende regionale dochter CityJet. Dat meldde de Franse krant La Tribune vrijdag op basis van bronnen rond het verkoopproces. Er hebben zich volgens La Tribune zo'n twintig belangstellenden gemeld om de Ierse vliegmaatschappij over te nemen.
Daarvan heeft het Frans-Nederlandse bedrijf er vier of vijf geselecteerd die de boeken mogen inzien. Het zou gaan om zowel andere luchtvaartmaatschappijen als om investeringsmaatschappijen.
CityJet vliegt vanaf Schiphol naar Londen en naar de Franse steden Pau, Brive-la-Gaillarde en Avignon. Ook vanaf Rotterdam en Eindhoven wordt op Londen gevlogen. De maatschappij heeft haar thuisbasis op Londen City Airport.
(c) Reismedia / ANP