RODE JAA Medical License - Krijg nou de pieeeep

FD,

mocht je een tijdje niet de FAA-dokter gezien hebben : wij hebben nu ook een 'A-4tje' dat door de FAA uitgeprint wordt, met instrukties en al. Niet rood, maar gewoon papierwit. Daarboven op kreeg ik net een bulletin in mijn handen gedrukt op werk, waarin staat dat alje jonger dan 40 bent, je 1st medical nu 1 jaar geldig is.. Zodra je de 40 passeert, ga zal dat medical omgaan in een die 6 maanden geldig is.

gegroet.
Abaco-Air
 
@ Outer Marker en alle andere geinteresseerden:

Ik heb net, op 21-08-2008, precies 1.0 uur in een C-172N gevlogen met een instructeur en we hebben 2 landingen gemaakt.

Geef ik de heren te raden hoeveel ik heb mogen aftikken...


Dus gewoon een ouwe C172 (met 160 PK motortje) op stoominstrumenten met een mannetje van de vliegschool...

Zit u?

Euro 320,00

:passed:

Terug naar daar waar ze het vliegen hebben uitgevonden. Kijk eens bij North Way op het vliegveld Everett in de staat Washington. Reken uit wat die Crusader kost en ik hoef helemaal niets meer uit te leggen.


Windshear gaat weer even aan de zuurstof liggen en denkt dan terug aan een schitterende vlucht in een Canadese Cessna 206 boven de Rocky Mountains voor 65 euro per uur incl instructeur én brandstof... De luchtvaartwereld is schitterend,
alleen is die wereld niet hier.
 
@ Abaco-Air

Mijn FAA medical van juli jongstleden, is gewoon nog het ouwe witte a5je dat ik al jaren van ze ken en dat ze van zo'n formulier scheuren. Daarna werd het handzame document door een assistente met een ouderwetse schrijfmachine getikt.

Dus niet zo getikt als bij IVW.

WS
 
Terug
Bovenaan