Chaseplane, tsja, dat zou wat zijn om met deze kist een zweefvliegtuig op te trekken, of even een van die vergeten en vergane 8th Airforce velden te buzzen.
fftopic:
Maar vliegen is voorbij. lang geleden, toen ik trouwde met mijn echtgenote afgesproken. Als ik het haal is het vliegen voorbij op mijn 56 ste verjaardag. En zo was het. Toen de de dag kwam heb ik mijn licences aan de muur gehangen, letterlijk, en mijn logboeken op de plank gezet naast de boeken van Richard Bach.
Ik heb in mijn carriere genoeg vliegers gezien die op het moment van pensioen door het "niet kunnen loslaten" syndroom zien gaan en zich figuurlijk met handen en voeten aan de cockpit deur vastklampten of, na de afscheidsreceptie, twee dagen later weer gewoon in uniform met de Jeppesen koffer door de vertrek hal liepen op weg naar een reis zonder doel in een leeg universum.
Doorgaan met General Aviation, vliegclub, zweefvliegen, instructie geven etc?
Neen, niet omdat ik het niet meer leuk vind maar op is op, je moet sentimenten niet laten bepalen hoe je met je leven verder gaat.
Verder voel ik er ook helemaal niets voor een ander te laten bepalen waneer ik stop, dat een keurings arts zegt dat het voorbij is of, Godbetert, je op een dag verteld zal worden dat je alleen nog maar met een safety pilot mag vliegen?
Dank U. I did it my way.
Mijn echtgenote vind het prima en laat mij fijntjes weten dat ik nu als consultant twee keer zoveel verdien, in de helft van de tijd en dat zonder verantwoordelijkheid voor het eindresultaat.:haha:
On Topic.
Neen, niet van Meel en neen, niet Farman,hoewel close moet ik zeggen, zo close zelfs dat Farman nog een rechtzaak aangespannen heeft tegen de bouwer van dit vliegtuig wegens vermeende plagiaat. Heeft hij niet gewonnen.
Cheers
Art