Raadplaatjes (eerste ronde)

Vond hem er inderdaad op de crop zeer modern uitzien. Zie je wat een likje verf al niet kan doen. Was na tien verschillende wiki-modellen al naar beneden gegaan, wil ook nog wel wat eten.

Mooie foto die weer voor wat uitdaging zorgde


Len, is het de gyronef?

(Heeft wel wat van een Sikorsky wentelwiek weg)
 
Nee, dat is hem niet, alhoewel mijn ouders in Kalmthout wonen, de woonplaats van Willy van der Steen :grijns:
 
Laatst bewerkt:
Zoals belooft een paar hints. Als de afbeelding nog niet geraden is voor zes uur volgt een grotere afbeeldling.

- Het is een vliegtuig, geen helicopter

- Het vliegtuig is gebouwd in 1937, in de USA

- Het vliegtuig is ontworpen voor een speciaal doel (kijk goed naar de glazen cockpit)

- Het vliegtuig staat in het National Air and Space Museum, maar je kunt het niet op hun site vinden.
 
Zoals belooft een paar hints. Als de afbeelding nog niet geraden is voor zes uur volgt een grotere afbeeldling.

- Het is een vliegtuig, geen helicopter

- Het vliegtuig is gebouwd in 1937, in de USA

- Het vliegtuig is ontworpen voor een speciaal doel (kijk goed naar de glazen cockpit)

- Het vliegtuig staat in het National Air and Space Museum, maar je kunt het niet op hun site vinden.

Tja Chase..... de hints deden het. Allemachtig wat een zoektocht, maar hij is gevonden!
De Abrams Model P-1 Explorer, met recht een zeldzaam geval. Ik had er nog nooit van gehoord. Wil jij er nog een heel plaatje opzetten?
Indien correct mag de vloer opengesteld worden, ik ben nog eventjes bezig iets voor te koken op 'Een raadplaat over waar wanneer hoezo waarom en wie'.:nicethread:
 
Hulde en bloemen voor taildragger! Ik was nog niet zo zeker dat ie met de hints wel gevonden kon worden. Een youtube filmpje met foto's, film, en een lange beschrijving van het vliegtuig [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=gsaAeLaNr60[/YOUTUBE]

En de foto:
30kx4lk.jpg
 
Oi Oi Oi, dat krijg je als je grieperig bent, noem ik jou abusievelijk Chase!:passed:
Duizend excuses, beetje in de war denk ik..... alleen het zoeken ging nog steeds goed gelukkig...
 
Art geeft het nog niet echt op.

Als het goed is, (recentelijk gezien kan het geen kwaad zulks even te memoreren),

(TD), Indien correct mag de vloer opengesteld worden

(Lensuperman), Hulde en bloemen voor taildragger!

Is de vloer dus open en komt hier een echte challenge,

s1rm8.jpg


Nou,?

Cheers
Art
 
Tsja, het is nu toch echt even over. TEC heeft the floor.
Art gaat weer een sigaartje roken en een glaasje wit en daarna een glaasje rood drinken want er valt hier niets meer te winnen.

"Ze" weten alles.

Art loopt naar de deur, pakt zijn jas, zet zijn pet op en loopt hoofschuddend naar buiten, richting een gastvrij etablissement waar je aan de toog nog smeuig over vroeger kan vertellen zonder dat wijsneuzen zich mengen met opmerkingen zoals dat het niet X was maar een Mark.V.

TEC en ook TD, jullie parate kennis is niet van deze wereld. Bloemen.

Last, @TEC, het was Hirzenhain, dat wil zeggen, niet het huidige vkiegveld maar de bergstrip, in gebruik tot de jaren zeventig. Time flies.

Cheers
Art
 
Tsja, het is nu toch echt even over. TEC heeft the floor.
Art gaat weer een sigaartje roken en een glaasje wit en daarna een glaasje rood drinken want er valt hier niets meer te winnen.

"Ze" weten alles.

Art loopt naar de deur, pakt zijn jas, zet zijn pet op en loopt hoofschuddend naar buiten, richting een gastvrij etablissement waar je aan de toog nog smeuig over vroeger kan vertellen zonder dat wijsneuzen zich mengen met opmerkingen zoals dat het niet X was maar een Mark.V.

TEC en ook TD, jullie parate kennis is niet van deze wereld. Bloemen.

Last, @TEC, het was Hirzenhain, dat wil zeggen, niet het huidige vkiegveld maar de bergstrip, in gebruik tot de jaren zeventig. Time flies.

Cheers
Art

Dank je Art, wou graag een glaasje met je meedrinken, zeker daar waar je nu bent;););) De bloemen gaan (by all means of course) naar de goede mevrouw Taildragger die ontzettend zielig zit te wezen na haar diepgaande kaakoperatie.....

Greetz!
 
Laatst bewerkt:
Hey BR, met zo'n mooi plaatje mag je van mij de floor wel overnemen hoor...

weet alleen nog niet wat het is..:confused:

@Art: Ik ben zweefvlieger in hart en nieren, dus als ik een Minimoa niet zou kunnen raden, dan zou ik me toch wel diep moeten schamen, toch?
 
Terug
Bovenaan