Raadplaatjes (eerste ronde)

Geen prijzen? Shoot!

Het is een Fairey Hendon, een hopeloos underpowered geval en al verouderd toen die uitkwam.... bijna net zo groot als een Lancaster en minder vermogen dan 1 lancaster motor. Was dan ook aan zelfmoord grenzend om met dit gebakje in take-off te gaan. Volgens mij zit ik goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat taildragger gelijk heeft. Hij vliegt graag in oude kisten, maar voor deze kist zou hij denk ik passen.
 
Geen prijzen? Shoot!

Het is een Fairey Hendon, een hopeloos underpowered geval en al verouderd toen die uitkwam.... bijna net zo groot als een Lancaster en minder vermogen dan 1 lancaster motor. Was dan ook aan zelfmoord grenzend om met dit gebakje in take-off te gaan. Volgens mij zit ik goed.

..en Taildragger zat goed! go ahead...
 
..en Taildragger zat goed! go ahead...

OK, komt ie.....
Waarin Taildragger zijn 'Tupperware' statement' zelf ontkracht, want dit is toch een schitterend vliegtuig. Als je goed kijkt zie je zelfs waar de foto is genomen, mooie hint toch?
Cockpit.jpg
 
Sorry, maar het is hem toch echt. Ik denk dat jij dan de civiele benaming wilt. De G-22 of G-32. Aan de andere kant, het is een US-navy beschildering, dus het zou de officiele naam moeten zijn dacht ik. Ik heb het even nagezocht. Op deze site vind je de info http://www.mucheswarbirds.com/F3Fart.html

F3F2.jpg

F3Fx2.jpg
 
Laatst bewerkt:
n2024, ik zie zo een aantal verschillen tussen "jouw" kist en de mijne.
Ze lijken veel op elkaar maar er zijn wel degelijk verschillen. Het is geen F3F.

Surferboy has the floor!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan