Raadplaatjes (eerste ronde)

Het ijsje van Chaseplane zal onderhand wel gesmolten zijn.....

Nog een keertje een cockpit, het lijkt op een Fighter, maar dat is het niet:
cockpit1.jpg
 
OMG veel sneller dan ik had gedacht. Het is goed Ojjo! (en jij ook)

Het is de cockpit van de U-2 'Dragon Lady', that is to say.... de oude cockpit, tegenwoordig hebben ze een glass cockpit:

[YOUTUBE]XBK0CP509UY[/YOUTUBE]

Je hebt de Floor...

Greetz,
TD
 
beetje gephotoshopt om naam en registratie te verdoezelen, het moet ook niet te makkelijk zijn nietwaar? :blabla: Wat is dit?

 
ja ja, steek er maar de draak mee. Jullie weten het gewoon niet hè?
Eindelijk weer eens eentje die niet zomaar geraden wordt.

Ik zeg, het is tijd voor een hint, ik zeg: James Bond.

Edit: Misschien moet ik iets duidelijker zijn: een oudere broer van deze kist speelde ooit in een James Bond film.

@taildragger en off topic: waarom heb je die poes zo raar geschoren? :haha:
 
Laatst bewerkt:
ok dan, nog maar een hint. Als ie nu niet geraden wordt geef ik gewoon het antwoord. De James Bond film was OctoPUSSY, dus wat dat betreft zat TD wel een beetje warm, waarschijnlijk zonder het zelf te weten.

Eénmaal, andermaal......
 
Wow, dat was echt even zoeken zeg....

Het is de Acapella, van mr. Barlow. Staat nu in het Airventure Museum maar wordt daar niet gedisplayed

And we have a winner! Het is de Option Air Acapella. Heel goed! Of er van deze kist echt maar 1 is weet ik niet. Er is idd weinig over te vinden. Dit is wel een feit voor de 200pk versie, van de 100L weet ik het niet.

Geff heeft de vloer!
 
Dank, dank! Oei, nu moet ik wat verzinnen ....

Tsja, dan maar even een makkelijke tussendoor

MooiHe.jpg


Van welke schoonheid zijn deze klassieke lijnen?
En bonuspunten voor:
Waar is deze foto genomen? Datum? Waarom?

(note: zeer licht geshopped om wat letters en/of cijfers te verdoezelen..)

Succes :yeehaa:
 
Oeps.. bloos .... dank je

Vond het zo'n mooie foto, maar was helemaal vergeten dat die al ergens op het web stond :passed: Nu weet ik het weer :duh:

De welverdiende vloer is uwes !!
 
Daar kan ik inkomen :D

Het is de klassieke en redelijk zeldzame schoonheid, de Mudry Cap 21. De foto is genomen op Lelystad tijdens de jaarlijkse aerobatics kampioenschappen, de DONAC, en is uit eigen doos. Daarom dacht ik dat het misschien toch wel moeilijk te raden zou zijn.

Het grappige/stomme/beetjebeschamende* (omcirkel wat gewenst is, of allemaal..) is dat deze bewuste foto op mijn eigen website staat. Tsja, daar kijk ik dus niet iedere dag naar ...

Na eerst even ook bij mij een verbaasde blik op de reaktie van TD viel het kwartje, en heb ik weer eens naar mijn eigen site gekeken. Vandaar de oeps.

De term Alzheimer Light is hier al eens ergens gevallen. Waar ben ik vergeten - maar ik wil me er graag achter verschuilen :rolleyes:

Uhhh... mooie foto toch?! :biertje:
 
Laatst bewerkt:
Daar kan ik inkomen :D

Het is de klassieke en redelijk zeldzame schoonheid, de Mudry Cap 21. De foto is genomen op Lelystad tijdens de jaarlijkse aerobatics kampioenschappen, de DONAC, en is uit eigen doos. Daarom dacht ik dat het misschien toch wel moeilijk te raden zou zijn.

Het grappige/stomme/beetjebeschamende* (omcirkel wat gewenst is, of allemaal..) is dat deze bewuste foto op mijn eigen website staat. Tsja, daar kijk ik dus niet iedere dag naar ...

Na eerst even ook bij mij een verbaasde blik op de reaktie van TD viel het kwartje, en heb ik weer eens naar mijn eigen site gekeken. Vandaar de oeps.

De term Alzheimer Light is hier al eens ergens gevallen. Waar ben ik vergeten - maar ik wil me er graag achter verschuilen :rolleyes:

Uhhh... mooie foto toch?! :biertje:

Enne.... is dat niet toevallig hetzelfde toestel dat je als avatar voert?
 
Terug
Bovenaan